Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا حمیدرضا کریمویی در خصوص حواشی مطرح‌شده توسط مربی مستعفی این باشگاه اظهار داشت:ایشان در متنی که منتشر کرده‌اند، از همکاری خوبی که با باشگاه پدیده داشته‌اند یاد کرده‌اند، درصورتی‌که فردی می‌تواند از همکاری خوب با باشگاه صحبت کند که به تمام ضوابط و اهداف باشگاه احترام بگذارد و آنها را رعایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باشگاه از ارکان مختلفی مثل هیات مدیره، مدیرعامل، مدیرتیم، سرمربی، بازیکنان و ... تشکیل شده‌است. کسی که با باشگاه تعامل و همکاری مناسبی دارد، عملا با تمامی ارکان باشگاه نیز باید همکاری خوب و متقابلی داشته‌باشد و بر اساس مباحث تعریف‌شده در باشگاه عمل کند.

کریمویی تصریح کرد: قرارداد آقای تقوی با باشگاه پدیده در قالب مربی بوده‌است و یک مربی بر اساس آنچه عرف فوتبال است، حیطه اختیارات دارد. به نظر می‌رسد ایشان به دلیل رابطه دوستانه‌ای که به آن اشاره کرده اند، توقع اختیارات ویژه‌تری را داشتند که در نهایت منجر به اتفاقات اخیر شده‌است. توقع باشگاه پدیده به عنوان باشگاهی که در سطح نخست فوتبال ایران فعالیت می‌کند، این بود که مربی حد و مرز خود را در برابر سرمربی رعایت کند.
مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان با اشاره به پست‌های تقوی در شبکه‌های اجتماعی افزود: بررسی‌های مختلفی در خصوص عدم التزام ایشان به قوانین باشگاه و فرافکنی‌های صورت‌‌گرفته از طریق انتشار پست‌های مختلف در شبکه‌های مجازی انجام گرفت و در نهایت ایشان به کمیته انضباطی باشگاه دعوت شدند. واضح و مبرهن است که کمیته انضباطی باشگاه پدیده نیز زیر نظر چارت مدیریتی فعالیت می‌کند.

کریمویی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تمامی اتفاقات رخ‌داده استعفای ایشان در نخستین جلسه‌ای که در باشگاه تشکیل شود، مورد بررسی قرار خواهدگرفت و تصمیمات لازمه اتخاذ خواهدگردید.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۳۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است

به گزارش "ورزش سه"، پس از محرومیت سیدحسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر از دیدارهای حساس این هفته لیگ برتر مقابل تراکتور و سپاهان، اخباری درخصوص اعتراض باشگاه های استقلال و پرسپولیس به این احکام شنیده شد که حالا عضو کمیته استیناف از قطعی بودن این حکم می گوید.

مهدی دادرس در واکنش به خبر اعتراض استقلال نسبت به محرومیت سیدحسین حسینی به آنا گفت: برخی از سر بی اطلاعی خبرسازی هایی می کنند اما اصل قضیه این است که اصلا باشگاه استقلال نمی تواند برای بخشش محرومیت یک جلسه ای حسینی اقدامی کند. وقتی کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی را قطعی می کند، دیگر قابل تجدید رای نیست. در حکم کمیته انضباطی هم آمده فقط بخش جریمه مالی قابل اعتراض است که در این زمینه هم من هنوز درخواستی از سوی استقلال ندیدم.

او ادامه داد: رای کمیته انضباطی اسماعیلی فر هم همین طور است و چون یک جلسه محرومیت قطعی است، قابل بررسی مجدد نیست. هرگاه محرومیت بیش از یک جلسه باشد و رای قطعی نباشد، می توانند به کمیته استیناف درخواست بررسی مجدد بدهند. در غیر این صورت، رای محرومیت یک جلسه ای که از تعلیقی به قطعی رسیده باشد، دیگر قابلیت بررسی در استیناف را ندارد.

عضو کمیته استیناف در مورد اینکه آیا درخواستی از پرسپولیس برای اعتراض به رای کمیته انضباطی اتفاقات بازی با ذوب آهن رسیده یا خیر گفت: چنین اعتراضی هنوز به دست ما نرسیده است.

دیگر خبرها

  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی