Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه هوایی فوق سری اوهایو آمریکا دارای تونل های متعدد زیرزمینی پیچیده ای است که موجودات فضایی که سفینه آنها در رزوول نیومکزیکو سقوط کرد در آنجا نگهداری می شوند. این ادعایی بود که پیشتر" ریموند زیمانسکی " مهندس سابق پایگاه اوهایو مطرح کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گفته " ریموند " در این پایگاه فوق سری بر روی اجساد موجودات فضایی که سفینه آنها در 8 جولای سال 1947 در منطقه " روزول " نیومکزیکو سقوط کرده بود تحقیق و مطالعه می شود.

گزارش سقوط این شیء پرنده ناشناس سقوط کرده ابتدا توسط یک دامدار به نیروی هوایی آمریکا داده شد اما روز بعد سقوط بشقاب پرنده در این منطقه تکذیب و اعلام شد که شی سقوط کرده تنها یک بالن بوده است. این در حالی بود که برخی گزارش ها از رویت چند موجود فضایی که برخی از آنها هنوز زنده بودند در حوالی شیء پرنده سقوط کرده دریافت شده بود. یکی از ماموران پلیس آمریکا در مصاحبه ای مدعی شده بود که با چشمان خود موجود غول پیکری را دیده که توسط تعدادی سرباز با برانکارد حمل می شد.

اما به تازگی ویدئوی کوتاهی منتشر شده است که گفته می شود در پایگاه فوق سری " منطقه 51 " در صحرای نوادای آمریکا تهیه شده است. در این فیلم سیاه و سفید مشاهده می شود چند سرباز با کمک یک برانکارد در حال انتقال جسدی مرموز هستند. بنا به ادعای نظریه پردازان توطئه در اطراف این جسد چند نظامی و همچنین دانشمند آمریکایی دیده می شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

ویدئوی لحظه سقوط سفینه موجودات فضایی! واقعی یا ساختگی؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۳۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات قهرمانی هادی چوپان در آرنولد کلاسیک انگلیس

بازدید 5 هادی چوپان پس از قهرمانی در آرنولد کلاسیک اوهایو 2024، حالا در آرنولد کلاسیک انگلیس 2024 قهرمان شد و مدال و مجسمه قهرمانی‌اش را از رونی کلمن و آرنولد شوارتزنگر دریافت کرد. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • لحظات انهدام پاسگاه‌های پاکستان توسط طالبان
  • لحظات جالب توجهی که عکاسان سوژه دوربین‌ها شدند
  • روایت جالب یک رزمنده از لحظات جانباز شدنش + فیلم
  • ترامپ برای اولین‌بار خواستار آتش‌بس در غزه شد
  • لحظات دستگیری مجرمان جرائم سازمان‌یافته در ترکیه | ببینید
  • لحظات معنوی ماه رمضان همراه با برنامه های شبکه خاوران
  • جهاد امری فطری برای عموم موجودات است/جهاد اسلامی ماهیت توحیدی دارد
  • لحظات قهرمانی هادی چوپان در آرنولد کلاسیک انگلیس
  • کشف مواد اولیه حیات در یخ‌های میان‌ستاره‌ای
  • خبر خوش برای بیماران کبدی: آمریکا اولین داروی کبد چرب را تایید کرد