Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@23:04:08 GMT

استقلال - پرسپولیس؛ ۴ آبان در ورزشگاه آزادی

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۸۴۲۸۸

در شرایطی که پیش از این اعلام شده بود دو تیم مطرح پایتخت روز پنجم آبان ماه به مصاف هم می روند تا در هفته دهم لیگ برتر روبروی هم قرار بگیرند، سازمان لیگ برتر بعد از قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تاریخ این دیدار را تغییر داد.


در اطلاعیه سازمان لیگ برتر آمده است: «قرعه کشی مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی شامگاه دوشنبه برگزار شد که ۱۶ تیم حاضر در این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرحله قرار است روزهای سوم و چهارم آبان برگزار شود. البته دیدار نساجی و استقلال برای اینکه استقلال بتواند در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی باشد، روز ۲۸ مهر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و فردای این روز پرسپولیس در مرحله یک‌شانزدهم نهایی در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت می‌رود. این تداخل باعث شد تا داربی پایتخت بین استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دهم لیگ برتر به احتمال زیاد چهارم آبان برگزار شود».


به این ترتیب اولین دربی تهران که با حضور دو مربی خارجی سرشناس می تواند توجه همگان را به ورزشگاه بزرگ آزادی جلب کند، ۲۴ ساعت زودتر از زمان بندی قبلی برگزار خواهد شد تا علاقمندان به دو تیم شاهد نمایش تیم های محبوب خود در این مصاف حساس و سرنوشت ساز باشند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی

آفتاب‌‌نیوز :

این دیدار از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در حضور حدود ۲۵ هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی آغاز شده است.

هواداران استقلال قبل از شروع بازی با آتش بازی، شور و حال خاصی را در ورزشگاه به وجود آوردند.

آرمین سهرابیان مدافع استقلال که در هفته‌های اخیر به دلیل مصدومیت جایی در ترکیب استقلال نداشته، پیش از شروع بازی با ذوب‌آهن از لیست ۱۸ نفره کنار رفت.

جواد نکونام که از عملکرد شاگردانش در هنگام گل ذوب‌آهن عصبانی شد به شدت با فریادهایش آن‌ها را به باد انتقاد گرفت.

فرشید سمیعی که از سوی هیات مدیره استقلال جانشین علی خطیر شده، با حضور در جایگاه ویژه به تماشای بازی استقلال و ذوب آهن اصفهان پرداخت.

سیدمهدی علوی معاونت فرهنگی و محسن شیرزادی معاونت مالی باشگاه استقلال در ورزشگاه آزادی حاضر شده و این مسابقه را تماشا کردند.

آرش برهانی مهاجم سال‌های نه چندان دور استقلال که با ۱۰۸ گل زده بهترین گلزن تاریخ آبی‌پوشان محسوب می‌شود، تماشاگر ویژه بازی استقلال و ذوب‌آهن است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • فیلم| صدام حسین در ورزشگاه آزادی | خشم کاربران از اقدام تماشاگر
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • حمایت اوسمار از هواداران زن پرسپولیس (عکس)
  • (عکس) استوری اوسمار ویرا برای زنان پرسپولیسی