Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، زهرا صدراعظم نوری در تذکرات پیش از دستور دوازدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش، اظهار داشت:از شهردار تهران برای سومین اقدام درخور تحسین تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: شهردار در ابتدا بخشنامه ممنوعیت هولوگرام و سپس مسئولیت‌پذیری شهرداری مناطق در کمیسیون شهرسازی و نهایتاً توافقنامه با سازمان حفاظت محیط زیست برای مصوبه‌ای که در سال 91، الزام ایجاد کرده بود، به شهرداری و حفاظت محیط زیست، پارک پردیسان که تنها بانک ارزشمند از لحاظ ژنتیکی است را احیاء کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدراعظم نوری گفت: پارک پردیسان به عنوان اکوپارک و به عنوان ریه تنفسی شهر تهران مطرح است و امیدواریم در آینده بهره‌وری بهتری بتوان از این پارک داشت.

رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه باید گونه‌های ارزشمند این پارک حفظ شود، گفت: شهرداری باید از این پارک حفاظت کند و از هرگونه تغییر کاربری در آن جلوگیری شود.

وی بیان داشت: طبق طرح تفصیلی پارک پردیسان در پهنه G (فضای سبز) قرار دارد و باید بگونه‌ای از‌ آن حفاظت شود که شرایط اکولوژیکی آن حفظ شود.

صدراعظم‌ نوری یادآور شد: شهرداری تهران باید از نگاه غیربومی و پیمانکاری که موجب بروز مشکلات عدیده محیط زیستی می‌شود اجتناب کند.

هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: از 20 سال پیش مطرح بوده است که این پارک به شهرداری تحویل داده شود ولی همیشه سازمان محیط زیست بود که این کار را انجام نداد لذا از آقای کلانتری بابت این واگذاری تشکر می‌کنیم که این تصمیم 20 ساله بالاخره اجرایی شد.

هاشمی رفسنجانی بیان داشت: اقدامی که بیش از بیست و چند سال عقب افتاده بود بالاخره شاهد انجام آن هستیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: راه‌اندازی بازارهای کوچک روز و هفتگی می‌تواند در کاهش و ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم در معابر اصلی به ویژه خیابان امام خمینی (ره) و عطایی نقش اساسی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مرتضی منافی، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه با گلایه‌مندی از موضوع سد معبر در خیابان‌های اصلی و فرعی شهر و به ویژه خیابان‌های امام خمینی (ره) و عطایی اظهار کرد: امروز مردم از موضوع سد معبر و مشاغل مزاحم ناراضی هستند.

وی افزود: ترافیک شهر ارومیه، سد معبر و مشاغل مزاحم را به خیابان‌های فرعی کشانده و این موضوع شهروندان را دچار مشکل کرده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز مردم از موضوع سد معبر و مشاغل مزاحم معترض هستند و متأسفانه در اکثر نقاط شهر سد معبر به وضوح قابل مشاهده است.

منافی با اشاره به تدابیر لازم و اساسی برای ساماندهی مشاغل مزاحم تصریح کرد: راه‌اندازی بازارهای کوچک روز و هفتگی می‌تواند در کاهش و ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم در معابر اصلی به ویژه خیابان امام خمینی (ره) و عطایی نقش اساسی داشته باشد.

وی ادامه داد: شهرداری ارومیه در سال‌های گذشته اقدامات زیادی نسبت به رفع مشاغل مزاحم انجام داده است اما کافی نیست و باید افزایش پیدا کند.

کد خبر 751130

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه
  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • شهرداری طرح‌ها را به جای پارک لاله به اطراف دانشگاه تهران منتقل کند
  • دفاع تمام قد چمران از شهرداری؛ درختی در پارک لاله قطع نخواهد شد/ قرارداد خرید اتوبوس برقی هیچ مشکلی ندارد
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان