Web Analytics Made Easy - Statcounter


اولین نشست اعضای ستاد انتخابات کمیسیون ورزشکاران شنبه آینده و پیش از آغاز رسمی ثبت نام از کاندیداهای این کمیسیون برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، شنبه هفته آینده زمان ثبت نام از کاندیداهای کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک به طور رسمی در محل این کمیته آغاز شده و به مدت ۵ روز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت نام از کاندیداها در طبقه دوم (سالن کنفرانس) کمیته ملی المپیک انجام می شود.

پیش از آغاز ثبت نام کاندیداهای کمیسیون ورزشکاران اولین نشست رسمی اعضای ستاد انتخابات این کمیسیون به منظور بررسی و آخرین جمع بندی ها برای نظارت بر روند ثبت نام کاندیداها و انجام انتخابات برگزار خواهد شد.

۱- دبیر کل کمیته ملی المپیک، ۲- رئیس فعلی کمیسیون ورزشکاران، ۳- رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی، ۴- مدیر واحد برون مرزی کمیته ملی المپیک، ۵- مدیر حراست کمیته ملی المپیک، ۶- مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک، ۷- مشاور حقوقی همراه با ۸ و ۹- دو نفر به انتخاب رئیس کمیته ملی المپیک افرادی هستند که شنبه گذشته با تصویب هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به عنوان اعضای ستاد انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک انتخاب شدند و حکم خود را هم دریافت کردند.

البته اعضای ستاد نظارت بر انتخابات کمیسیون ورزشکاران سه شنبه هفته گذشته جلسه ای را به منظور بررسی دستورالعمل انتخابات این کمیسیون برگزار کردند اما نشست هفته آینده، اولین جلسه آنها بعد از معرفی رسمی به حساب می آید.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس

اولین جلسه هیئت مدیره استقلال برگزار شد.

طرفداری | صبح امروز، شاهد اولین ملاقات رسمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مالکان جدید این باشگاه بودیم. این نشست که در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شد، نویدبخش آغاز دورانی تازه برای آبی‌پوشان پایتخت تلقی می‌شود.

در این جلسه، مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده، سه عضو فعلی هیئت مدیره استقلال، به همراه علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه، حضور داشتند. طرفین در این دیدار پیرامون مسائل مختلف باشگاه، از جمله برنامه‌های آینده، چالش‌های پیش رو و چشم‌انداز استقلال در فصل‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غیبت علی آقامحمدی، چهره نامدار سیاسی و ورزشی، در این نشست از نکات قابل توجه بود. با وجود مطرح شدن حضور وی در هیئت مدیره استقلال در ماه‌های گذشته، او تاکنون در هیچ‌یک از جلسات این هیئت حضور پیدا نکرده است.

گمان می‌رود در آینده نزدیک، دو عضو جدید به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند تا ترکیب نهایی این هیئت به پنج نفر کامل گردد. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نیز در این جلسه حضور داشت و بر تعهد مجموعه تحت مدیریت خود به حمایت از استقلال و پیشبرد اهداف این باشگاه تأکید کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • امیدواریم در المپیک پاریس بیش از ۳۵ سهمیه کسب کنیم / خیلی سخت است المپیک لندن را تکرار کنیم + فیلم
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس