Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،مهدی تاج صبح امروز و در آستانه دیدار ایران و آلمان در جام جهانی نوجوانان،در اردوی تیم کشورمان در هتل الحیات گوآ حاضر شد.
وی خطاب به اعضای تیم گفت:خیلی خوشحالم که در جمع نوجوانان شایسته ایرانی هستم.حضور شما در جام جهانی،که میدان بزرگ نمایش شایستگی بهترین هاست؛ اتفاق مبارک و خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توجه و سیاست گذاری فدراسیون فوتبال در این مدت بر این استوار بوده که امروز با افتخار شاهد حضور 5 تیم ملی کشورمان در میدان های جهانی مختلف هستیم و این موضوع منحصربه فرد در سطح جهانی،قابل بررسی و تحلیل در ابعاد مختلف است.
رییس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد:من بازی ایران مقابل گینه را دیدم.بابت این پیروزی در گام نخست جام جهانی به شما خداقوت می گویم.یقینا تا همین جا هم نشان داده اید فرزندان باغیرت،متعصب و دلاور کشورتان هستید و از این بابت از شما سپاسگزاریم.امیدوارم در ادامه مسابقات هم شاهد بروز و ظهور توانمندی هایتان باشیم.
تاج افزود:به طور حتم دعای خیر 80 میلیون ایرانی در کنار شماست و مردم عزیزمان هم نفس با شما به انتظار تماشای تداوم موفقیت هایتان هستند.
پیش از اظهارات رییس فدراسیون فوتبال،عباس چمنیان،سرمربی تیم ایران ضمن تقدیر از حضور وی در هند عنوان کرد:باعث افتخار است که رییس فدراسیون به رغم فشردگی برنامه های جاری،در کنار ما در هند حضور دارند و این موضوع به طور حتم باعث انگیزه صدچندان اعضای تیم ملی نوجوانان در ادامه رقابت های جام جهانی می شود.

602

فدراسیون ورزش ایران

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۴۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کمتر از یک ماه دیگر تا آغاز لیگ ملتهای والیبال مانده است، صفحه لیگ ملتهای والیبال وابسته به فدراسیون جهانی، پوریا حسین‌خانزاده ستاره جوان تیم ملی والیبال را سوژه یکی از پست های خود در اینستاگرام قرار داد.

این صفحه با قرار دادن عکس و ویدیو هایی از عملکرد پوریا حسین خانزاده در برابر تیم ملی والیبال چین در سال گذشته نوشت: "دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران در بازی هفته اول لیگ ملتهای والیبال فصل 2023 برابر چین توانست شانزده امتیاز که شامل چهارده حمله، یک دفاع و یک امتیاز سرویس بود، کسب کند."

پوریا حسین خانزاده در فصل 2023 لیگ ملتهای والیبال تنها در برابر چین عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در دیگر بازی ها کم فروغ ظاهر شده بود اما در این فصل عزم خود را برای درخشش در لیگ ملتها جزم کرده است و می خواهد خود را به عنوان مرد اول والیبال ایران به والیبال جهان معرفی کند.

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • حملات ضدفرهنگی پدافند شایسته می‌طلبد
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم