Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران – ايرنا – مالک و مديرعامل باشگاه آينده سازان ميهن، قهرمان سال گذشته ليگ فوتبال بانوان با اعلام انحلال قريب الوقوع اين تيم بدليل مشکلات مالي،گفت:بازيکنان تيم من از روز گذشته درحال رايزني با تيم هاي ديگر هستند و اگر امروز مشکلات مالي ما حل نشود، ديگر هيچ بازيکني براي حضور در دهمين دوره رقابت هاي ليگ برتر در اختيار نخواهيم داشت و تيم آينده سازان ميهن منحل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سعيد موحدي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: استفاده از واژه انصراف از حضور ليگ فوتبال بانوان براي تيم آينده سازان کلمه درستي نيست بلکه بايد از کلمه انحلال استفاده کنيم زيرا وقتي پولي نباشد اين تيم بايد منحل شود ديگر بحث انصراف از ليگ مطرح نيست .
موحدي در پاسخ به سوال خبرنگار ايرنا که چرا براساس مصوبه فدراسيون فوتبال از دو درصد وروديه تيم هاي ليگ برتر براي ادامه فعاليت خود استفاده نمي کنيد،گفت: فدراسيون فدراسيون تاکنون هيچ پولي در اين زمينه به ما نداده است .
وي با بيان اينکه در حال حاضر 16 باشگاه در ليگ برتر فوتبال مردان حضور دارند که هر کدام از آنها حداقل سالانه 10 ميليارد تومان هزينه مي کنند، گفت:دو درصد ورودي آنان معادل سه ميليارد و دويست ميليون تومان است که بايد سال گذشته بين 10 تيم حاضر در نهمين دوره ليگ برتر فوتبال زنان توزيع مي شد اما اين اقدام صورت نگرفته است.
موحدي درخصوص نتيجه مذاکراتش با باشگاه سپاهان و اينکه آيا اين باشگاه تمايلي براي حمايت از آينده سازان و فعاليت دوباره در ليگ برتر دارد يا خير ؟ گفت: اين تيم سال گذشته در ليگ برتر فوتسال حضور داشت ، بنابراين فدراسيون فوتبال از آنان خواست با توجه به اين مصوبه به عنوان يک تيم فوتبالي از تيم آينده سازان حمايت کنند.
مدير عامل باشگاه آينده سازان ادامه داد: سپاهان سال گذشته براساس ادعاي مسئولانش نزديک به 650 ميليون تومان در فوتسال بانوان هزينه کرده است، اما حالا براي حمايت از آينده سازان شرط گذاشته و مدعي شده در صورتي که فدراسيون دو درصد سال قبل را براي حمايت از تيم زنان به اين باشگاه بپردازد آنها نيز امسال از آينده سازان حمايت مي کنند و با اين تيم در ليگ برتر حضور خواهند داشت.
وي ادامه داد: تا اين لحظه که من با شما صحبت مي کنم هيچ خبري از حمايت باشگاه سپاهان از تيم آينده سازان نيست .
موحدي خاطر نشان کرد: هميشه از آينده سازان با عنوان باشگاه آينده سازان صحبت مي شود و از من به عنوان مدير عامل يا مالک باشگاه، اما واقعيت اين است که آينده سازان تنها يک تيم محلي است که با جمع شدن زنان فوتباليست و حمايت هاي مردمي و محلي 6 سال در ليگ برتر فعاليت کرده و با شرايط بسيار سخت توانست هميشه جزو بهترين هاي ليگ بوده و عنوان قهرماني را نيز کسب کند.
وي ادامه داد: بنابراين باشگاهي به معناي واقعي وجود نداشته و ندارد بلکه يک تيم است که بايد به توانمندي اش ارج گذاشت که با فعاليت 6 ساله در سطح بالا تنها 300 ميليون بدهي دارد ، آنوقت در تيم مها و باشگاه هاي فوتبال آقايان، ميليارد ميليارد پول هزينه مي شود و در همه مجالس و نشست ها هم اعتراض دارند و باز مورد حمايت هستند و همه رسانه هاي مکتوب هم در اختيار فوتبال مردان قرار دارد.
موحدي گفت: اين روزها شاهد پرداخت هاي نجومي به فوتباليست هاي مرد هستيم که البته اين پرداخت ها مشکلات عديده اي هم براي فوتبال کشور ايجاد کرده است اما وقتي پاي فوتبال زنان به ميان مي آيد اعتبارات ته مي کشد.
وي در پايان با بيان اينکه من يک کارمند ساده هستم که هدفم توسعه ورزش زنان در کشور بوده است، گفت:اگر تا ظهر امروز مشکل مالي ما حل نشود ديگر تيمي ندارم که در رقابت هاي ليگ برتر شرکت کند.
گلاره ناظمي مسئول فوتبال زنان فدراسيون، در اين رابطه به خبرنگار ايرنا گفت: باشگاه آينده سازان تا اين لحظه هيچ چيزي درخصوص انصراف خود به ما اعلام نکرده است ضمن اينکه در آخرين صحبت هايي که شب گذشته با موحدي مدير عامل باشگاه داشتم وي درخصوص مشکلاتشان صحبت کرد اما در مورد انصراف چيزي نگفت.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با کانال ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي **1828** 1701
خبرنگار: روزبهاني* انتشار: حميد قديمي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۴۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد

تافی‌ها بیش از هر تیم دیگری در سطح اول فوتبال انگلیس حضور داشته‌اند. 

طرفداری | تافی‌ها با شایستگی در لیگ برتر ماندگار شدند. 

اورتون با پیروزی 1-0 خانگی مقابل برنتفورد، به طور قطع در فصل آینده لیگ برتر حضور خواهد داشت. تیم تحت هدایت شان دایچ پس از پیروزی حیاتی مقابل ناتینگهام فارست، در دربی مرسی‌ساید به برتری دست یافت. تافی‌ها طی 3 بازی اخیر در کنار 9 امتیاز، سه کلین‌شت به ثبت رساندند. سال آینده هفتاد و یکمین فصل متوالی اورتون در سطح اول فوتبال انگلیس خواهد بود. آن‌ها با 122 فصل بیش از هر تیم دیگری در سطح اول فوتبال انگلیس به میدان رفته‌اند. اورتون فصل آینده برای آخرین بار در ورزشگاه گودیسون پارک حاضر خواهد بود و از فصل 26-2025 راهی استادیوم جدید می‌شوند. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • هدف جدید پرسپولیس سهمیه مستقیم لیگ نخبگان
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد