Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم فوتبال نفت تهران گفت: جام حذفي براي ما مهم است و مي‌دانيم که بازي سختي مقابل پرسپوليس خواهيم داشت چرا که آنها تيم دست و پا بسته‌اي نيستند.
حميد درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، درباره وضعيت تيم نفت گفت: وضعيت ما نسبتاً بد نيست همانطور که خيلي هم خوب نيست، تيم ما تغييرات زيادي داشت و به دليل شرايطي که پيش آمد زمان زيادي را از دست داديم اما با همه اين شرايط من به تيم و بازيکنانم اميدوارم و مي‌توانم بگويم شرايطمان نسبتاً خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي درباره تقابل با پرسپوليس در جام حذفي افزود: پرسپوليس تيم بزرگي است و نفرات خوبي در اين تيم بازي مي‌کنند. آنها يک ترکيب کامل دارند و از همه نظر شرايطشان از ما بهتر است. پرسپوليس چيزي کم ندارد اما مهم اين است که ما بتوانيم مقابل اين تيم بازي خوبي انجام دهيم و نتيجه خوبي هم بگيريم.
درخشان درباره اينکه پرسپوليس نزديک به 2 ماه است پيروزي به دست نياورده و آيا اين موضوع در روند اين تيم خلل ايجاد نمي‌کند، اظهارداشت: اين دليل نمي‌شود که بگوييم پرسپوليس چون يک مدتي نبرده تيم دست و پا بسته‌اي است. پرسپوليس شرايط خوبي دارد و نتايج چند بازي اخير اين تيم چيزي از ارزشهاي برانکو و تيمش کم نمي‌کند.
سرمربي تيم نفت در مورد اينکه به عنوان مدافع عنوان قهرماني در جام حذفي آيا اين رقابت‌ها را جدي مي‌گيريد، گفت: مطمئناً ما جام حذفي را جدي خواهيم گرفت چون اين بازي‌ها براي ما مهم است اما شرايط تيم ما با همه تيم‌ها فرق مي‌کند. ما دير جمع شديم و مشکلات زيادي هم داشتيم، مشکلات مالکيت باشگاه هم مزيد بر علت بود و اين موضوع باعث شد تا در تمرينات وقفه پيش بيايد، اين همه، همه بازي‌هاي براي ما جدي و مهم است و هيچ بازي را آسان نمي‌گيريم.
وي درباره ديدار روز جمعه تيم نفت مقابل نفت آبادان اظهارداشت: مطمئناً بازي سختي پيش روي ماست و بازي آساني نخواهيم داشت، بازي در آبادان و مقابل نفت همواره سختي‌هاي خاص خودش را دارد. آنها هم چند بازي است که نتايج خوبي نمي‌گيرند و به همين دليل اين بازي برايشان خيلي مهم است، ما اما تلاش مي‌کنيم که با انجام يک بازي خوب دست پر از زمين بيرون بياييم.
درخشان درباره اينکه از پايان‌نامه مقطع دکترايش دفاع کرده و بايد از اين به بعد او را دکتر حميد درخشان صدا کرد، افزود: نه، من همان حميد درخشاني بودم که هستم! به هر حال وقتي کسي درس مي‌خواند که نبايد آن را جار بزند، من درسم را خواندم و خوشحالم که با موفقيت همه چيز تمام شد.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند

پیش‌کسوت فوتبال سپاهان گفت: کمیته داوران باید برای بازی سپاهان و پرسپولیس داوری را بگذراند که تجربه خوبی داشته باشد که بتواند بازی را کنترل کند، باید از داور باتجربه و باکیفیت استفاده شود.

سیدمهدی سیدصالحی پیش‌کسوت فوتبال سپاهان در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص بازی سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: بازی‌های سپاهان و پرسپولیس همیشه حساس است، تیم‌ها بالای جدول هستند و مدعی قهرمانی هستند؛ سپاهان با بردن پرسپولیس فاصله خود را با این تیم کم می‌کند و می‌تواند خود را به صدر جدول نزدیک کند.

وی ادامه داد: پرسپولیس بعد از حضور اوسمار و اضافه شدن اورنوف، عبدالکریم حسن و عیسی آل‌کثیر شاداب‌تر بازی می‌کند و ضعف این تیم در خط حمله برطرف شد، هر دو تیم دنبال بازی مالکانه هستند و جنگ هافبک‌هاست، هر تیمی از موقعیت‌ها استفاده کند، تمرکز بیشتری داشته باشد و شرایط ایده‌آل را داشته باشد، می‌تواند برنده بازی باشد.

سیدصالحی تصریح کرد: سپاهان بازیکنان خوبی دارد و بازیکنان خیلی خوبی نیز از آکادمی به تیم اضافه شدند، حواشی از طرف سازمان لیگ و فدراسیون علیه این تیم وجود داشته اما هواداران سپاهان توقع دارند، این تیم بهترین نتایج را بگیرد زیرا سپاهان از سال‌های گذشته طلایه‌دار فوتبال ایران بوده است.

پیش‌کسوت فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: سپاهان بازی با ذوب‌آهن و ملوان را پیروز شده و به لیگ برتر برگشتند اما شادابی کامل در سپاهان دیده نمی‌شود، سپاهان با بردن تیم پرسپولیس با اعتماد به نفس بالایی لیگ و جام حذفی را ادامه خواهد داد، سپاهان با پیروزی در این دیدار اتفاقات اخیر را به فراموشی می‌سپارد.

وی با اشاره به اهمیت داوری این دیدار گفت: حساسیت بازی برای داور زیاد است، تا زمانی که VAR نباشد برخی تیم‌ها از داوری ضرر می‌کنند، کمیته داوران باید داوری را بگذراند که تجربه خوبی داشته باشد که بتواند بازی را کنترل کند، باید از داور باتجربه و باکیفیت استفاده شود تا شائبه‌ای ایجاد نشود، همچنین نباید حواشی از سوی تیم‌ها ایجاد شود تا فشار بر روی داور بیشتر نشود.

سیدصالحی در پایان عنوان کرد: اگر قرار است از VAR استفاده شود باید در همه بازی‌ها باشد، تیم‌های بالای جدول و تیم‌های پایین جدول حساسیت بالایی برای بازی‌ها دارند، وقتی فقط در شهرآورد تهران از VAR استفاده می‌شود، نگاه به پرسپولیس و استقلال نسبت به تیم‌های دیگر متفاوت است در حالی که باید نگاه به همه بازی‌ها باید به یک شکل باشد، باشگاه‌ها باید ورود کنند و نباید بگذارند در حق تیمشان اجحاف شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!