Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- معاون توسعه و مديريت منابع انساني سازمان جهاد کشاورزي مازندران ، مديران جهاد کشاورزي در شهرستان ها از بکارگيري نيروهاي جديدالاستخدام در مديريت ها خودداري کنند.

به گزارش خبرنگارآريادفترمازندران درساري، محمد حسين فلاح در جلسه شوراي کشاورزي، مهمترين مسأله در فعاليت هاي اداري را تغيير نگرش دانست و افزود: شايد تمام امکانات و نيروهاي توانمند را در اختيار نداشته باشيم اما براي رسيدن به موفقيت بايد نگاه واقع بينانه و صحيح داشته باشيم تا به اهداف مورد نظر دست يابيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي با تاکيد بر حضور ناظرين استخدام شده در مراکز جهاد کشاورزي و عرصه ها گفت: مديران جهاد کشاورزي در شهرستان ها از بکارگيري نيروهاي جديدالاستخدام در مديريت ها خودداري کنند.

معاون توسعه و مديريت منابع انساني سازمان جهاد کشاورزي مازندران ادامه داد: مديران در شهرستان ها بايد نسبت به ورود و خروج کارکنان توجه بيشتري داشته باشند و در صورت مشاهده تخلف با نيروي خاطي برخورد کنند.

اين مسؤول خطاب به مديران جهاد کشاورزي شهرستان ها گفت: دوره هاي آموزشي که برگزار مي شود صرفا از يک ناظر براي حضور در تمامي دوره هاي استفاده نشود بلکه تمامي ناظران بايد در اين کلاس ها حضور داشته باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۵۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به کشت بیش از ۶۵۰ هکتار کلزا امسال در این شهرستان، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

توکل آبشناس، کم آب بر بودن، قرار گرفتن در تناوب با کشت گندم، داشتن قیمت تضمینی خرید از سوی دولت و مفید بودن برای تغذیه زنبور عسل را از جمله مزایای کشت کلزا برشمرد.

او همچنین با اشاره به اینکه کلزا همه ساله در پاییز کشت و در خرداد برداشت می‌شود، گفت: از سیاست‌های اصولی جهاد کشاورزی ترویج کشت محصولات کم آب بر مانند کلزاست.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • عملیات امحای مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • آغاز عملیات امحای مزارع آلوده به فاضلاب در شرق شیراز + فیلم و تصاویر
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • شهروندان از شنا در آب‌های جمع شده ناشی از رواناب‌ها و سدهای خاکی خودداری کنند