Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@13:26:27 GMT

معرفی شهردار الوند

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۸۵۳۱۸

معرفی شهردار الوند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین با صدور حکمی، جعفر جوادی را به مدت چها رسال به عنوان شهردار الوند منصوب کرد.

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارک آبی در اراک احداث می‌شود

شهردار اراک گفت: پارک آبی در یک سال و نیم آینده در این شهر افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، علیرضا محمودی شهردار اراک امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_، با حضور در اولین جلسه پارلمان کودک در سال ۱۴۰۳ و پاسخ به درخواست‌های اعضای این پارلمان در حوزه مباحث مدیریت شهری مرتبط با کودکان اظهار کرد: مکان‌یابی پارک آبی در دره نور الشهدا انجام و سرمایه‌گذار آن مشخص شده و هم اینک این طرح در مرحله عقد قرارداد است که باید سهم شهر و سرمایه‌گذار مشخص شود.

وی افزود: امید می‌رود در کمتر از دو ماه آینده این اقدامات انجام شود تا مراحل احداث پارک آبی آغاز شود.

شهردار اراک تصریح کرد: پارک آبی در یک سال و نیم آینده در این شهر افتتاح خواهد شد.

محمودی درباره مطالبه ممانعت از حضور موتورسیکلت‌ها در پارک‌ها هم گفت: در این زمینه باید دو اقدام صورت گیرد که یک مورد آن اقدام سلبی است که باید محل‌های ورود را برای موتور سیکلت ناممکن کنیم.

وی اضافه کرد: در جلساتی که با پلیس برگزار شد هم مواردی مطرح شد که قانون و مقرراتی در نظر گرفته شود تا وسایل نقلیه موتوری نتوانند وارد پارک‌ها شوند.

شهردار اراک با بیان اینکه امکان استفاده از باغ توت در اراک وجود دارد و در صورت برطرف شدن برخی مسائل امکان افتتاح این باغ در یک ماه آینده وجود دارد، گفت: در سال گذشته پنج آبخوری در پنج پارک متناسب با نیاز کودکان طراحی و اجرا شده است.

محمودی ادامه داد: در سال جاری پنج میلیارد تومان اعتبار برای مناسب سازی پارک‌ها و تعویض و تعمیر وسایل بازی در نظر گرفته شده است و موضوع آبخوری در این پارک‌ها لحاظ و انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: یک مورد بازی‌های هیجانی در دره گردو در حال نصب است و یک مورد با پیمانکار مربوطه در حال عقد قرارداد و مذاکره است.

شهردار اراک گفت: انتقال مشاغل مزاحم در خیابان شریعتی هم در حال انجام است و این طرح در حال سپری شدن مراحل افطار و مراحل اداری و قانونی خود است با توجه به ایجاد شهرک خودرو امسال بالای ۲۰۰ مغازه در شهرک خودرو واگذار می‌شود و این مغازه‌ها را به واحدهای صنفی خیابان شریعتی تحویل داده خواهد شد.

محمودی افزود: سال گذشته در زمینه جمع‌آوری سگ‌های ولگرد ۴۲۲ مورد قلاده سگ ولگرد زنده‌گیری و به بیرون از شهر در مراکز تعبیه شده منتقل شد.

وی ادامه داد: روند کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد در سطح شهر نیازمند همکاری شهروندان با شهرداری است چرا که برخی از شهروندان با دادن غذا به سگ‌ها باعث افزایش تعداد سگ‌ها در سطح شهر می‌شوند.

شهردار اراک همچنین از ترمیم، ایمن سازی و بروز رسانی تمامی پارک‌های سطح شهر به صورت جدی در سال جاری خبر داد و افزود: جای کار بسیار است، اما قطعاً به وضعیت پارک‌های سطح شهر رسیدگی خواهیم کرد.

محمودی در بخش دیگری از این جلسه با بیان اینکه ترافیک مرکز شهر اراک روز به روز در حال افزایش است و این ترافیک باعث آلودگی هوا نیز می‌شود، گفت: شهرداری اراک برای انجام وظایف خود در قبال کاهش آلودگی هوا اقدام به خرید اتوبوس‌های برقی کرده و می‌توان گفت که اراک اولین شهر در کشور است که اتوبوس‌های برقی را راه اندازی کرده و پس از اراک، کرج دومین شهر در بحث خریداری بوده است، همچنین خرید تاکسی‌های برقی در دست پیگیری است.

محمودی پیرامون راه اندازی کتابخانه‌های سیار در شهر اراک هم اظهار کرد: تمهیدات لازم برای اجرای این طرح در تعامل با اداره کل کتابخانه‌های استان، به صورت یک لایحه به شورای اسلامی شهر تقدیم خواهد شد.

وی درباره انتقال مشاغل مزاحم به بیرون از شهر گفت: امسال بالای ۲۰۰ واحد تجاری شهرک خودرو تحویل شهرداری می‌شود که در نظر داریم به این واحدها را به مغازه داران مشاغل مزاحم خودرویی خیابان شریعتی اختصاص دهیم.

شهردار اراک از احیا پارک جنگلی شهید باهنر خبر داد و گفت: با توجه به فرارسیدن فصل گرما و استفاده شهروندان از فضاهای پارکی، احیا محوطه پارکی این مجموعه به مساحت ۱۷۰ هکتار، در حوزه‌های امنیت، روشنایی، بهداشت کافی، نصب سکوهای نشیمن و وسایل بازی ویژه کودکان تا اواسط خرداد ماه اجرایی و عملیاتی می‌شود.

کد خبر 750072

دیگر خبرها

  • سند جامع سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود
  • پارک آبی در اراک احداث می‌شود
  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین
  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 
  • افشای یک سند خاص توسط شهردار تهران
  • ثبت ملی روز مریانج/ ۵ هزار نفر در بازار مبل فعالیت می‌کنند
  • گام بزرگ مدعی لیگ برتر فوتسال با حفظ ستاره
  • ببینید | زاکانی هم وارد ماجرای بی‌حجابی شد؛ شهردار تهران درباره اجرای طرح نور چه گفت؟
  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر