Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان جنوبی با بیان اینکه کمک به جریان گردش آزاد اطلاعات از دستاوردهای به کارگیری رسانه‌های اجتماعی است گفت: توسعه ارتباطات به عنوان محور اصلی وظایف روابط‌عمومی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمد قربانی صبح امروز در کارگاه آموزشی اصول خبرنویسی در شرکت توزیع برق خراسان جنوبی گفت: سازمان‌ها با تمرکز بر این موضوع می‌توانند نسبت به شناسایی نیازهای واقعی مخاطبان خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر به کارگیری تکنیک‌های جدید خبرنویسی تاکید کرد و گفت: مسئولان روابط عمومی واحدها می‌توانند با شناخت بهتر خبر و تهیه و ارسال اخبار و گزارش‌های مستند و متنوع برای رسانه‌ها در انعکاس قابلیت‌ها و توانمندی‌های مجموعه خود نقش بسیار موثری داشته باشند.

قربانی آموزش عملی شیوه ‌های خبرنویسی و تاکید بر رعایت دقیق اجزای خبر در این زمینه توسط روابط عمومی‌ها، ارسال مستمر اخبار دقیق و کامل برای مطبوعات، صدا و سیما و خبرگزاری‌ها را عامل ارتباط بهتر با رسانه‌ها برای معرفی سازمان‌ها ذکر کرد.

کارگاه آموزشی اصول خبرنویسی در شرکت توزیع برق خراسان جنوبی برگزار شد

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی هم در این کارگاه آموزشی گفت: نخستین دوره مقدماتی اصول خبرنویسی ویژه رابطان روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی امروز برگزار شد.

وی افزود: مسئولان و کارشناسان روابط عمومی واحدهای تابعه این شرکت با حضور در کارگاه آموزش خبر و خبرنویسی، با جدیدترین شیوه‌های تهیه و ارائه خبر آشنا شدند.

علی رفیعی با تاکید بر لزوم فراگیری و برقراری ارتباط در عصر ارتباطات اظهار داشت: امروز عصری است که بدون برقراری ارتباط نمی‌توان زندگی کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با بیان اینکه نگاه به ارتباطات باید نگاه متفاوتی باشد گفت: در صورتی که روابط عمومی‌ها نگاه پلاکاردی داشته باشند با شکست مواجه خواهند شد و نمی‌توانند به حیات خود ادامه دهند.

رفیعی بیان کرد: هم اکنون همه ما نیازمند آموزش‌های اولیه و همگانی هستیم تا بتوانیم با مخاطبان‌مان ارتباط خوبی برقرار کنیم.

وی با بیان اینکه آموزش یکی از برنامه‌های اصلی این شرکت در زمینه اطلاع رسانی و روابط عمومی است خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی با حضور مسئولان و رابطان روابط عمومی در بخش‌های مختلف شرکت برگزار شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در حوزه صنعت برق از جایگاه ارزشمند برخوردار است هدف از برگزاری این کارگاه تخصصی را باز آموزی و آموزش تکنیک‌های مدرن و نوین خبرنویسی و روزنامه‌نگاری برشمرد.

رفیعی افزود: برگزاری این گونه کارگاه‌های آموزشی سبب هم افزایی و همدلی فعالان عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی می‌شود و امیدواریم با استمرار این گونه حرکت‌های جمعی موجب رشد و توسعه تشکیلات متبوع خود شویم.

وی بیان کرد: این کارگاه آموزشی با هدف ارتقای سطح دانش مسئولان روابط عمومی‌ها در توسعه ارتباطات سازمانی با حضور 11 نفر از مسئولان و کارشناسان روابط عمومی واحدهای تابعه شرکت در سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی برگزار شد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی افزود: شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در راستای ارتقای سطح علمی و نیز ارائه آموزش‌های عملی به مسئولان روابط عمومی‌های واحدهای تابعه، کارگاه‌های آموزشی متعددی را تا پایان سال برنامه‌ریزی کرده است.

انتهای پیام/

R41348/P1486/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه آب لوله بیرجند بین نیازمندان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی در محل آستان مقدس امامزادگان باقریه (ع) بیرجند گفت: مرکز افق با هدف مدیریت و جهت دهی به نیات اجتماعی در سازمان اوقاف و امور خیریه راه اندازی شده است.

حجت الاسلام بخشی پور افزود: این مرکز در بستر آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه برای جذب مساعدت‌های خیران و توزیع آن و همچنین شناسایی افراد بی بضاعت و ارائه خدمات به آنان با رعایت کرامت انسانی فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به طرح قرار دوازدهم افزود: در راستای اجرای این طرح به مناسبت ماه مبارک رمضان و سال جدید ۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه آب لوله بیرجند بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

حجت الاسلام بخشی پور گفت: این بسته‌ها به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) توزیع شد که هر بسته معیشتی شامل اقلامی از جمله برنج، چای، قند، پنیر، روغن، ماکارونی و رب گوجه فرنگی است.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: همچنین تعداد ۷۰۰ دست پوشاک از محل کمک خیرین به ارزش ۲۵ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

علی فاضلی فرد فرماندار بیرجند هم با بیان اینکه دستگیری از مستمندان در این ماه مبارک توصیه شده است، افزود: توزیع بسته‌های غذایی و افطاری ساده همه با تاثی از سیره اهل بیت علیهم السلام انجام می‌شود و در این کار خیر سازمان اوقاف و امور خیریه پیش قدم بوده است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۲ هزار اصله نهال توت در بین نوغانداران خراسان شمالی 
  • دعوت رئیس جمهور ترکمنستان از شرکت‌های ایرانی
  • اعلام آمادگی ترکمنستان برای افزایش فعالیت شرکت‌های ایرانی در این کشور
  • دعوت رئیس‌جمهور ترکمنستان از شرکت‌های ایرانی برای فعالیت بیشتر در این کشور
  • ورود ۲۱ هزار مسافر به خراسان جنوبی با حمل و نقل عمومی
  • جابه جایی بیش از ۳۵۷۵۰ مسافر در خراسان جنوبی با حمل و نقل عمومی
  • پیشرفت و توسعه خراسان جنوبی نیاز به ریسک پذیری دارد
  • ۲۹ هکتار از حریم رودخانه‌های خراسان شمالی رفع تصرف شد
  • بیش از ۲۹ هکتار زمین در حریم رودخانه‌های خراسان شمالی رفع تصرف شد
  • توزیع۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه آب لوله بیرجند بین نیازمندان