Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - در حاشیه برگزاری 2 نمایشگاه بین المللی در مسقط پایتخت عمان، رییس اتاق بارزگانی اهواز خواستار برقراری خط هوایی اهواز - مسقط و تخصیص یارانه برای خط کشتیرانی خرمشهر به عمان شد که از سوی رییس سازمان توسعه تجارت و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران عنوان شد این 2 درخواست در نخستین فرصت عملی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا ، 2 نمایشگاه نمایشگاه ساختمان و برق و انرژی و نمایشگاه پزشکی و تجهیزات پزشکی در مسقط پایتخت عمان از 17 تا 19 مهر جاری در حال برگزاری است.
شهلا عموری، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز، در حاشیه دیدار با مجتبی خسرو تاج معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان توسعه تجارت ایران در نشستی با وی اظهارکرد:با توجه به اهمیت و محوریت خوزستان در بحث تولید، تجارت و صادرات، تقاضای تخصیص یارانه برای خط کشتیرانی خرمشهر به عمان جهت تسهیل امر مبادلات را داریم.
شهلا عموری افزود: همچنین نیاز امروز خوزستان به خط هوایی بین اهواز و مسقط بیش از هر زمان دیگر احساس می شود که در این زمینه نیز به مساعدت و همکاری آن مقام عالی نیازمندیم.
مجتبی خسرو تاج با تاکید بر نقش مهم خوزستان در امر صادرات و تجارت، ابراز امیدواری کرد که با پیگیری لازم ، 2 تقاضای مطرح شده در نخستین فرصت ممکن جامه عمل پوشیده خواهد شد.
اتاق بازرگانی اهواز خدمات و تجهیزات پزشکی خوزستان را به مدت سه روز در نمایشگاه مسقط در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهد.
به گزارش ایرنا در این نمایشگاه انواع تجهیزات پزشکی و بیمارستانی، فناوری و خدمات پزشکی، کالاهای مصرفی بیمارستانی، تجهیزات آزمایشگاهی، محصولات دارویی و داروسازی، محصولات ارگانیک، بیمارستان ها، مراکز اقامتی، مراکز توانبخشی از ١٥ شرکت با ملیت ١٨ کشور از جمله ایران، آلمان، هند و چین به نمایش گذاشته شده است.
شرکت های ایرانی حضوری فعال در نمایشگاه دارند و امیدوارند قراردادهای جذابی برای حضور در بازار سلامت عمان منعقد کنند.
مجتبی خسروتاج، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران در بازدید از این نمایشگاه اظهارکرد: حجم مبادلات تجاری ایران و عمان 55 میلیون دلار است که هفت میلیون دلار آن ، سهم صادرات ایران است. صادرات فولاد و دام زنده مهمترین بخش صادرات ایران تشکیل می دهد.
وی افزود: همکاری 2 کشور در زمینه تولید فولاد و خط لوله انتقال گاز ایران به عمان و سرمایه گذاری 2 طرف در صنایع تبدیلی و کشاورزی از ظرفیت های 2 کشور برای افزایش مبادلات تجاری است.
سایت مجله گلوبال هلث اعلام کرد: حضور ایران، آلمان و چین به صورت منسجم در این نمایشگاه بر اهمیت آن افزوده است.
اتاق بازرگانی اهواز به همراه تیم پزشکی خوزستانی خدمات و تجهیزات پزشکی را در غرفه ای 21 متری در این نمایشگاه در معرض نمایش قرار داده است.
معاون وزیر بهداشت عمان، سفیر و رایزن بازرگانی ایران در عمان، نمایندگان اتاق های بازرگانی 2 کشور، و جمعی از فعالان اقتصادی کشور در آیین گشایش این 2 نمایشگاه حضور داشتند.
معاون‌ وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان توسعه تجارت ایران همچنین با اعضای هیات اعزامی اتاق بازرگانی اهواز به گفت و گو نشست و به نقطه نظرات آنها گوش فرا داد.
7148/ 6037
خبرنگار: هنا نیسی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۶۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فعالان اقتصادی استان در این نمایشگاه آخرین محصولات صادراتی خود را در حوزه‌های آب، برق، پوشاک، رنگ و لوازم خانگی در بیش از ۵۰ غرفه به نمایش گذاشته اند.


در دومین اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا رؤسای اتاق‌های بازرگانی ۲۰ کشور حضور دارند.


نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان از ساعت ۹ تا ۱۷ تا فردا در محل اتاق بازرگانی اصفهان برپاست.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • ۳ درخواست عجیب روس ها از ایران در نمایشگاه اکسپو!
  • اصفهانِ زیبا ظرفیت بالایی برای گردشگری و تجارت دارد
  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان
  • استقبال کم‌سابقه سرمایه‌گذران ۱۰۳کشور از ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • بخش‌خصوصی به‌شرط وجود زیرساخت‌ها، تجارت خارجی کشور را توسعه می‌دهد
  • مسقط، مهم ترین تسهیل کننده دیدارهای غیرمستقیم ایران و آمریکا / چرا عمان تمایلی به نمایش قدرت دیپلماتیک خود ندارد؟/ عمان کانال گفت و گوی غیرمستقیم میان تهران-واشنگتن را باز نگاه داشته است
  • ۳۰ رئیس اتاق بازرگانی به اکسپو ایران می‌آیند
  • گفت‌وگو پیش‌نیاز و ابتدایی‌ترین ابزار تجارت است