Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - معاون تعاون و امور اجتماعی بنیادشهید و امور ایثارگران به ایرنا گفت: هرگونه خبری مبنی بر قطع یا کاهش کمک معیشت جانبازان زیر 25 درصد را تکذیب می کنم و اعلام می شود که این گونه اخبار صحت ندارد.

به گزارش ایرنا، اخیرا خبرهایی مبنی بر اینکه برخی جانبازان زیر 25 درصد گفته اند که مستمری ماهانه آنها قطع شده یا کاهش یافته است، انعکاس داده می شود که این موضوع از طریق خبرنگار ایرنا از مسئولان بنیادشهید مورد رسیدگی قرار گرفت و آنها نیز این موضوع را تکذیب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی ایزدی در این باره در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد، البته بنیادشهید به برخی از جانبازان زیر 25 درصد که فاقد شغل و درآمد است کمک معیشت پرداخت می کند.
ایزدی تاکید کرد: تا زمانی که جانبازان فاقد شغل و درآمد باشد بنیادشهید به آنها کمک معیشت پرداخت می کند.
وی با بیان اینکه هیچ مصداقی مبنی بر پرداخت نشدن این کمک معیشت وجود ندارد، گفت: در صورتی که موردی به ما گزارش شود، باید بررسی شود، اما برای افرادی که واجد شرایط دریافت این کمک معیشت هستند، تاکنون مشکلی به ما گزارش نشده است.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیادشهید گفت: ما طبیعتا اگر مواردی هم وجود داشته باشد، بررسی می کنیم و تاکید می شود که به افراد فاقد شغل و درآمد کمک معیشت پرداخت می شود.
به گزارش ایرنا، براساس جدیدترین آمار، مردم سربلند ایران اسلامی در جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس و دیگر حوادث تروریستی، 225 هزار و 570 شهید را تقدیم انقلاب کرده اند.
همچنین تعداد کل جانبازان در کشور 574 هزار و 101 نفر است که 336 هزار و 282 نفر معادل 59 درصد جانبازان زیر 25 درصد و 237 هزار و 819 نفر معادل 41 درصد نیز جانبازان 25 درصد و بالاتر هستند.
همچنین تعداد آزادگان کشور در دوران دفاع مقدس 43 هزار و 173 نفر هستند.
اجتمام ** 7268 ** 1418
خبرنگار: مهناز بیرانوند ** ناشر: مریم برزآبادی
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۶۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عضویت کارگران منتخب جشنواره امتنان در بنیاد ملی نخبگان خبر داد و با بیان اینکه اقتدار امروز کشور مرهون مجاهدت کارگران است، گفت: بخشی از صنایع کشور در دوره‌های گذشته به تعطیلی کشیده شدند که با نگاه راهبردی دولت مردمی این واحدها احیا شد.

به گزارش ایسنا، سیدصولت مرتضوی در نشست هم‌اندیشی با منتخبان سی و پنجمین جشنواره امتنان کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه اظهار کرد: کار بستر استقلال یک کشور را فراهم می‌کند و کشور را به توسعه اقتصادی می‌رساند و کارگران در سال‌های پس از پیروزی انقلاب تاکنون پیشگام تولید و توسعه کشور بوده‌اند.

وی پیرو تأکید مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران، اعلام کرد که تأمین امنیت شغلی کارگران را در اولویت برنامه های وزارت کار قرار می دهد.

به اعتقاد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امنیت شغلی با پایداری صنایع و واحدهای تولیدی ایجاد می‌شود و اهتمام و توان دولت در جهت تحقق این هدف است.

مرتضوی ضمن اشاره به معرفی منتخبین جامعه کار و تولید به بنیاد ملی نخبگان، اظهار کرد: ایجاد شبکه ارتباطی و انتقال تجربیات کارگران نمونه به نسل جوان باید با جدیت دنبال شود. برگزیدگان جشنواره امتنان، سفیران جمهوری اسلامی ایران در بخش تولید هستند و باید در حوزه انرژی، معادن، فولاد، پزشکی و کشاورزی راویان پیشرفت جمهوری اسلامی ایران باشند.

وزیر کار همچنین تاکید کرد که در حوزه مسکن کارگری می توان از دانش نخبگان کارگری استفاده کرد.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال ۱۴۰۳ خاطرنشان کرد: محوریت شعار سال به نقش مردم در رونق اقتصادی و جهش تولید تاکید دارد و رکن جهش تولید، کارگران و کارفرمایان هستند.ما توفیق خدمت به این قشر را سعادت می‌دانیم، چرا که اقتدار امروز کشور، مرهون مجاهدت کارگران کشور است.

محمد چکشیان - معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این مراسم جزییاتی از روند شناسایی و انتخاب کارگران نخبه ارائه کرد و گفت: در این دوره از جشنواره ۵۰ هزار نخبه جامعه کار و تولید شناسایی شدند که ۲۶ نفر از آنان به عنوان برترین‌های کشوری مورد تقدیر قرار گرفتند که با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای شعار سال، مرکز حمایت از نخبگان جامعه کار و تولید کشور راه‌اندازی می‌شود.

به گفته وی منتخبین و برگزیدگان جشنواره امسال علاوه بر تقدیر ویژه ریاست‌جمهوری مورد حمایت دولت قرار می‌گیرند.

معاون فرهنگی اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان ترویج مولفه‌های فرهنگ کار نظیر منزلت کار، وجدان کاری و مسئولیت پذیری را در دستور کار ستاد نهضت ملی ارتقاء فرهنگ کار دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر کار: منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • روزهایِ آخر کریمی قدوسی در پارلمان؛ طلایه دار ادعاهای تکذیب شده /توئیت های عضو پایداری دردسر هسته ای ایجاد خواهد کرد؟
  • اعلام جزئیات جدید درباره واردات خودرو جانبازان؛ اول جانبازان بالای ۷۰ درصد، بعد جانبازان ۵۰ درصد
  • تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف
  • چه بر سر طبقه متوسط آمد؟
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد / وعده داخلی‌ سازی المان‌ های اصلی اتوبوس برقی