Web Analytics Made Easy - Statcounter


رییس سازمان صدا و سیما مسئولیت ستاد و انتشار کتاب بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به علی دارابی سپرد.

به گزارش بی‌باک به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، عبدالعلی علی عسکری رییس صدا و سیما امروز ۱۸ مهر در جلسه شورای معاونان سازمان صدا و سیما، مسئولیت ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به علی دارابی معاون امور استان های این سازمان سپرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس رسانه ملی در این نشست بر برنامه ریزی دقیق برای برگزاری هرچه باشکوه تر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید و تصریح کرد: ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سازمان صدا و سیما باید با جمع آوری نظرات نخبگان، طراحی مناسبی برای انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان کشور فراهم کند.

علی عسکری افزود: باید برنامه سازان نخبه و برجسته رسانه ملی در یک سال و چهار ماه باقی مانده تا برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه هایی ویژه را در این زمینه تدارک ببینند که این امر نیازمند برنامه ریزی های دقیق و مدون است.

روز گذشته ۱۷ مهر ماه در حاشیه نشست هماهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، رییس رسانه ملی از تشکیل ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در صدا و سیما و تلاش برای تولید فیلم و مستند در این زمینه خبر داده بود.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۶۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد

رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت: با توجه به جمعیت اندک استان در بخش هنرمندان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، در این آیین که با حضور رئیس حوزه هنری استان سمنان برگزار شد، هنرمندان این استان مسائل و مشکلات مربوط به حوزه فعالیتی خود را بیان کردند.

مشکلات معیشتی، کمبود اعتبار، لزوم برگزاری جشنواره‌ها و اهمیت حمایت از هنرمندان از موارد مطرح شده در این مراسم بود.

رئیس حوزه هنری استان سمنان در این آیین گفت: ما برای اینکه در هنر انقلاب اسلامی به وضعیت مطلوبی برسیم، به زیرساخت‌ها و منابع مالی مناسب و همچنین نیروی انسانی توانمند نیازمندیم.

محمد اصغر زاده اضافه کرد: در بخش هنرمندان با توجه به جمعیت اندک استان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب استان سمنان در این زمینه است.

وی گفت: اما استان سمنان در زمینه منبع مالی و زیرساخت‌ها با مشکلات زیادی مواجه است و در این زمینه در مقایسه با سایر استان‌های کشور ضعیف‌تر هستیم.

رئیس حوزه هنری استان سمنان حمایت ویژه مسؤلان این استان از فعالیت‌های حوزه هنری را خواستار شد.

انتهای پیام/363

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما