Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مجید راستی پور سرپرست تیم هندبال نفت وگاز گچساران با اشاره به اینکه تیم نفت و گاز گچساران روز پنجشنبه ۲۰۰ مهرماه میهمان تیم نیروی زمینی تهران است گفت: این دیدار از ساعت ۱۶ در سالن اختصاصی نیروی زمینی تهران برگزار می‌شود.

راستی پور افزود: هفته چهارم لیگ برتر هندبال کشور ۲۰ مهرماه با ۳ دیدار دیگر پیگیری می‌شود که در سایر دیدار‌ها تیم سنگ آهن بافق در یزد میزبان هپکو اراک است تیم کازرون پذیرای پتروشیمی مارون است و در اصفهان تیم صدرنشین فولاد مبارکه سپاهان به مصاف مس کرمان میرود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راستی پور بیان کرد: تیم نفت و گاز گچساران در هفته سوم میزبان تیم مس کرمان بود که موفق شد حریف کرمانی خود را با نتیجه ۲۹ به ۲۱ شکست دهد و در هفته چهارم برای کسب دومین برد به میدان میرود.

انتهای پیام/ش

برگزاری مسابقات هندبال لیگ برتر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۶۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند

نیمه اول نخستین دیدار هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال برنده نداشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از ساعت 19 امروز (یکشنبه) در اولین دیدار از هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه سپهبد قاسم سلیمانی سیرجان مقابل شمس آذر قزوین صف‌آرایی کرده است که نیمه اول این مسابقه به تساوی صفر - صفر انجامید.

عقیلی: گل‌گهر پتانسیل قهرمانی در جام حذفی را دارد

ایمان کهیش داور این بازی، در نیمه نخست به بازیکنی از دو تیم کارت زرد یا قرمز نشان نداد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب استقلال برای مصاف با ذوب آهن
  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • پیش بینی جوی نسبتا آرام و پایدار بر آسمان کرمان
  • گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند
  • مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران
  • چلسی - وست هم؛ ترکیب رسمی
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • چادرملو صدرنشین لیگ برتر شمشیربازی اسلحه اپه شد
  • باران همچنان میهمان کرمانیها
  • باران همچنان مهمان کویر کرمان است