Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@21:09:24 GMT

قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز سینا

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۸۶۸۸۴

قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز سینا

پول‌نیوز - جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سینا روز چهارشنبه 26 مهرماه جاری با حضور نمایندگان دستگاه های نظارتی برگزار می شود.
به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این اولین جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز پس از اخذ مجوز فعالیت به عنوان بانک است که در راستای قدردانی از نیت خیر سپرده گذاران و به منظور ایجاد زمینه های افزایش مشارکت عمومی و گسترش سنت الهی قرض الحسنه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اولین جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک سینا، 20 جایزه 50 میلیون ریالی، 40 جایزه 20 میلیون ریالی کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، 50 جایزه 10 میلیون ریالی، 10 جایزه 100 میلیون ریالی و میلیاردها جوایز نقدی دیگر به هزاران برنده اهدا خواهد شد.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟

به گزارش جام جم آنلاین، بانک مرکزی ۲۷ اسفندماه سال ۱۴۰۲ مصوب کرد تا سقف برداشت از حساب‌های مشتریان حقیقی بانک‌ها بصورت غیر حضوری روزانه از ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان و ماهانه به ده میلیارد ریال افزایش یابد. 

بانک‌ها و‌موسسات اعتباری یک ماه برای فراهم کردن مقدمات اجرایی فرصت داشتند و بانک مرکزی تاکید کرده بود تا پایان فروردین ماه زمان برای این مهم تعیین شده است.

اطلاعات جدید دریافتی خبرنگار تسنیم از بانک مرکزی نشان میدهد، بخشنامه اجرایی افزایش سقف برداشت از حساب مشتریان حقیقی بانک‌ها به مدیران بانک‌ها ابلاغ شده و این بخشنامه هم اکنون اجرایی شده است.

برهمین اساس، مبلغ برداشت از طریق غیرحضوری از کلیه حساب‌های غیرتجاری متعلق به مشتریان حقیقی بانک‌ها تا ۲۰۰ میلیون تومان به صورت روزانه و ده میلیارد ریال بصورت ماهانه افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • قرعه کشی جشنواره نوروزی ۱۴۰۳ پاکشوما برگزار شد
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • حساب پس‌انداز برای این افراد غیرقانونی شد
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد