Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهام فرهمند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره منحل شدن تیم آینده سازان نجف آباد گفت: بعد از جلساتی که مسئولان تیم با آقای موحدی به ما اعلام کردند که تیم منحل شده است و هر کسی دوست دارد می‌تواند به تیم دیگری برود.

وی ادامه داد: به ما اعلام کردند که دلیل آن مسائل مالی بوده است. از سال گذشته 70درصد طلب داریم و تنها 30 درصد قراردادمان را دریافت کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها خواسته بازیکنان این بود که اگر برای فصل جدید مبلغی دریافت نکنند حداقل مبلغ فصل گذشته را دریافت کنند ولی این اتفاق نیفتاد. به هر حال اسپانسری هم پیدا نمی‌شود که مسئولیت تیمی را برعهده بگیرد و بدهی‌‌های فصل گذشته آن را پرداخت کند.

فرهمند خاطرنشان کرد: از پایان فصل گذشته تا چند روز پیش بین اسامی چند اسپانسر هم برای قبول حمایت تیم اعلام شد اما همه در مرحله آخر قبول نمی‌کردند و دلیلش را هم نمی‌دانیم که چرا در دقیقه آخر از این اقدام پشیمان می‌شدند.

کاپیتان فصل گذشته آینده سازان درباره وضعیت قرارداد بازیکنان و پیشنهادهای مطرح شده برای شروع فصل جدید عنوان کرد: اطلاع دارم که بازیکنانمان با پایان قراردادشان بازیکن آزاد بودند و همین که تا آخرین لحظه کنار تیم بودند واقعا از غیرتشان مایه گذاشتند. پیشنهاداتی از تیم‌های دیگر وجود دارد اما در حال حاضر صبر کردیم و منتظر جواب نهایی در این باره هستیم. هنوز شوکه‌ایم که برای آینده تصمیم گیری کنیم.

وی افزود: فصل جدید 28مهرماه شروع می‌شود و نمی‌دانم که امروز فدراسیون انحلال را به صورت رسمی بیان می‌کند یا نه، چون این مسئله باید رسمی عنوان شود. فکر نمی‌کنم که فدراسیون نامه‌ای ارسال کرده باشد. منتظریم که چه اتفاقی می‌افتد و اینکه مسئولین فکری به حال تیم ما می‌کنند یا نه. به شخصه برای اینکه 7سال سابقه حضور در این تیم را دارم هنوز امید دارم که این موضوع برطرف شود.

فرهمند که سابقه عضویت در تیم ملی را هم داراست درباره کمک فدراسیون فوتبال به باشگاه‌های فوتبال بانوان عنوان کرد: این اتفاق چندین بار در فوتبال و فوتسال بانوان رخ داده و باید فدراسیون مصویه یا قانونی لحاظ کند که بشود به این رشته کمک کرد. اگر قرار است این اتفاق هربار برای یک تیم در رده بانوان بیفتد و مسئولین هیچ کمکی نکنند دردناک خواهد بود. حالا مصوبه‌ای که انجام شده و دو درصدی که قرار بود از سوی فدراسیون پرداخت شود، عملی نشده است.

وی خاطرنشان کرد: باشگاه‌ها زیربار این قانون نرفته‌اند و اگر حاضر به انجام چنین کاری شوند، مبلغی کمتری را نسبت به بودجه فدراسیون هزینه می‌کنند تا تنها تیم بانوان داشته باشند نه اینکه به فکر فوتبال بانوان باشند. قرار بود فدراسیون فوتبال رقمی را به عنوان بودجه در اختیار تیم‌های بانوان لیگ برتری قرار بدهد که برای تیم ما این اتفاق رخ نداد. اگر قرار است به فوتبال بانوان کمک شود باید مصوبه‌ای باشد که پیگیری شود، اینکه باشگاهی به دنبال حامی بودن تیم بانوانش باشد یا اینکه فدراسیون فوتبال این مصوبه را جدی بگیرد اگر حمایتی وجود نداشته باشد نمی‌شود انتظار داشت که روی پای خودمان بایستیم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۷۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر

نشست فوری مهدی تاج و ارکان انضباطی فدراسیون فوتبال درپی اتفاقات بازی پرسپولیس-سپاهان برگزار خواهد شد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ پس از دستور کتبی کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به رییس فدراسیون فوتبال، جهت بررسی اتفاقات رخ داده در برخی از ورزشگاه‌های کشور، شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: پیرو دستور وزیر ورزش درباره برخی اتفاقات رخ داده در رقابت‌های لیگ برتر، با قید فوریت در جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی فدراسیون، اتفاقات مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار خواهد گرفت.

 

دیگر خبرها

  • همه می‌گویند سپاهان سوپر استار دارد/ انگار سپاهان هرسال قهرمان می‌شد
  • چهارشنبه مشکوک آزادی
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • اتفاقات ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد/ ظرف یک هفته گزارش دهید
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است
  • اتفاقات ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است؛ ظرف یک هفته بررسی کنید و گزارش دهید
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است