Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-03-19@02:31:23 GMT

جوایز رقابتهای بوکس قهرمانی کشور مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۸۷۴۸۱

جوایز رقابتهای بوکس قهرمانی کشور مشخص شد


سرپرست فدراسیون بوکس از تعیین جوایز رقابتهای بوکس قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، رقابتهای بوکس قهرمانی کشور بزرگسالان از ۴ تا ۹ آبان به میزبانی سنندج در استان کردستان برگزار می شود. در این مسابقات سیستان و بلوچستان قهرمان دوره قبل به همراه تیم کردستان(استان میزبان) هرکدام با ۱۰ ورزشکار بالاترین تعداد شرکت کننده را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین استانهای تهران، آذربایجان غربی و البرز با ۷ ورزشکار و استانهای مازندران، همدان،کرمانشاه،اصفهان و خوزستان با ۵ ورزشکار و سایر استانها با ۴ ورزشکار در این رقابتها شرکت می کنند.

افشین داوری سرپرست فدراسیون بوکس در گفتگو با خبرنگار مهر از تعیین جوایز این مسابقات خبر داد. قرار است تا نفرات نخست این رقابتها یک سکه تمام بهار آزادی، نفرات دوم نیم سکه و نفرات سوم ربع سکه دریافت کنند. اگرچه برخی اختصاص جوایز به قهرمانان را اقدامی تبلیغاتی در آستانه انتخابات بوکس برای داوری می دانند اما وی تامین این جوایز را از منابعی به جز فدراسیون و مرتبط با حامی مالی می داند.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۷۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تیم داوری بازی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان در مرحله انتخابی جام جهانی 2026 روز پنجشنبه دوم فروردین ماه 1403 از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که با اعلام فدراسیون جهانی فوتبال، یوسوکه آراکی به‌عنوان داور و جون میهارا و کوتا واتنبه به‌عنوان کمک‌های وی از ژاپن این بازی را قضاوت می‌کنند.

هیروکی کاساهارا به‌عنوان داور چهارم برای این مسابقه انتخاب شده است. همچنین ناظر داوری از کشور مالزی و نماینده مسابقه از هند است.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885628

دیگر خبرها

  • معرفی تیم داوری بازی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی
  • شیرینی «حجاب» روی سکوی قهرمانی جهان
  • افشین پیروانی: امسال هم پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است
  • پیروانی: امسال هم مدعی اصلی قهرمانی هستیم
  • پاداش نقدی اتحادیه جهانی کشتی به امیرحسین زارع
  • پاداش نقدی اتحادیه جهانی به پادشاه کشتی
  • پرداخت جوایز کشتی‌گیران برتر رنکینگ کرواسی
  • اسبقیان: در سال ۱۴۰۲ دو اتفاق و رویداد مهم در کشور رخ داد
  • افشین داوری در انتخابات دوومیدانی ثبت‌نام کرد
  • راهیابی سرخوش به فدراسیون حرفه ای های اسنوکر جهان