Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرمانده انتظامی استان اصفهان صبح امروز در رژه اقتدار یگان ویژه نیروی انتظامی استان اصفهان ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم اظهار کرد: جا دارد تا در هفته نیروی انتظامی از زحمات مجموعه خستگی‌ناپذیر، پرتلاش و مجاهد یگان ویژه نیروی انتظامی استان اصفهان تقدیر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مهدی معصوم‌بیگی افزود: هفته نیروی انتظامی یادآور دلیری‌ها، از خودگذشتگی‌ها و ایثار نیروهای خدمت‌گزار برای حفظ امنیت کشور است، هفته‌ای که یادآور چشمان بیدار، تلاش‌های شبانه‌روزی، مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: هفته نیروی انتظامی هفته‌ای است که مبین خدمت در رکاب ولایت و سربازی ولی امر مسلمین است؛ تصور خلاء امنیت و اخلال در امنیت حتی برای لحظه‌ای هم برای انسان سخت و سهمگین است.

وی خاطرنشان کرد: به فضل خدا، رهبری فرمانده کل قوا، مجاهدت‌های مردم و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای انتظامی، امنیت در این کشور و البته در استان اصفهان مثال‌زدنی، پایدار و درخور شأن مردم است.

معصوم‌بیگی عنوان داشت: ضروری‌ترین نیاز جامعه و مهم‌ترین سرمایه هر کشوری امنیت است؛ در سایه این سرمایه عظیم یعنی امنیت، مابقی موضوعات مثل تعلیم و تربیت، تحقیق و پژوهش و تلاش و کوشش شکل می‌گیرد که همه در گرو امنیت و وامدار امنیت است.

وی تصریح کرد: امنیت در کشور و در استان اصفهان مانند نور خورشید بر همگان می‌تابد و همه مردم از نعمت مهم و بزرگ امنیت بهره می‌برند؛ بی‌تردید امنیت پیش نیاز همه اقدامات خوبی که در کشور انجام می‌شود و نیروهای انتظامی در این امنیت سهیم و شریک هستند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان یادآور شد: نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام است و بی‌تردید یگان ویژه مظهر اقتدار نیروی انتظامی است؛ یگان ویژه با آموزش‌های تخصصی، با آمادگی روحی و جسمی کامل و با بصیرت دقیق آماده انجام مأموریت است.

وی ادامه داد: یگان ویژه‌ در مقاطع حساس، دقیق و منسجم و چابک و فعال در صحنه‌های مأموریت حضور پیدا کرده و توانسته به نحو احسن، با حداکثر آمادگی و با حداقل هزینه در خدمت مردم باشد؛ یگان ویژه با داشتن واحدهای تخصصی متعدد، دارای زبده‌ترین فرماندهان و کارکنان است.

معصوم‌بیگی اضافه کرد: یگان ویژه در اوج آمادگی و اقتدار برای انجام مأموریت، سربازی ولایت امر و خدمت به مردم، نیرویی مردمی از دل مردم و برای مردم بوده که مایه مباهات و افتخار است.

وی بیان داشت: یگان ویژه استان اصفهان به عنوان یگانی منسجم و متحد آمادگی دارد تا در خدمت مردم خوب، متدین، ولایت‌مدار، شهیدپرور و فرهنگ‌پرور استان اصفهان انجام وظیفه کند؛ یگان ویژه دارای واحدهای تخصصی از جمله کنترل اجتماعات، رهایی گروگان و همه تخصص‌های لازم است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تأکید کرد: مهم‌تر از موضوعات برای نیروهای انتظامی، بی‌تردید روحیه خدمت‌گزاری و تقوای دینی است؛ نیروهای انتظامی انسان‌هایی هستند که آمادگی دارند تا در هر شرایط خدمت‌گزار مردم باشند.

وی متذکر شد: امروز یگان ویژه استان اصفهان دارای همه شرایط لازم برای خدمت‌گزاری به مردم است؛ نیروی انتظامی در هر عرصه‌ای که وارد شده به احسن وجه انجام مأموریت کرده است.

معصوم‌بیگی اذعان داشت: 53 تن از 119 شهیدی که چندی پیش از مرز شلمچه وارد کشور شدند، مربوط به شهدای عزیز و گرانقدر نیروی انتظامی است؛ نیروی انتظامی در همه عرصه‌ها در میدان بوده و خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: استان اصفهان با تقدیم 23 هزار شهید گلگون‌کفن نقش مؤثری در دفاع مقدس داشته و هم‌اکنون نیز شهید حججی که فخر جهان اسلام و ایران است، موجب مباهات شهرستان نجف‌آباد و استان اصفهان است.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از بردار شهید محسن حججی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/م

امنیت در استان اصفهان پایدار و مثال‌زدنی است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۷۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زایران در امنیت کامل/ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا، با اشاره به اعزام اولین گروه زائران عمره از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره)، گفت: اعزام زائران با امنیت کامل و در آرامش شروع شده و در ۱۱ ایستگاه پروازی ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: پس از ۹ سال وقفه از سوم اردیبهشت ماه سال جاری عملیات اعزام زائران حج عمره از سر گرفته شد که پلیس فرودگاه‌های فرماندهی یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با آمادگی کامل تا ۱۳ اردیبهشت ماه عملیات رفت را به پایان خواهد رساند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: امسال با هماهنگی صورت گرفته تمام پروازها توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران صورت می‌پذیرد و بیش از ۵ هزار زائر عمره و خدمه، از طریق فرودگاه‌های مشخص شده، اعزام خواهند شد.

سردار بنی اسدی فر در خصوص داروهای ممنوعه در کشور عربستان، گفت: ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان ممنوع استکه شامل هیرومرفین، آمپول پتیدین، آمپول مرفین، شربت اکسپکترانت کدئین، قرص و آمپول ترامادون، قرص متیل فنیدات، آمپول و قرص بوپرنورفین، آمپول و قرص دیازپام، قرص استامینوفن کدئین، شربت و قرص متادون است و زائران مراقب این مسأله باشند.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت: همکاران من در فرودگاه‌های سراسر کشور عملیات حج عمره را به عنوان یک فرصت تلقی کرده و متقاضی خدمت به زائرین خانه خدا در این ایام است.

کد خبر 6087850

دیگر خبرها

  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • اعزام زائران در امنیت کامل/ ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • اعزام زایران در امنیت کامل/ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال / یگان‌ویژه شکایت کرده است
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی خوزستان
  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است