Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌رضوی گفت: اعطاء وام به صاحبان مشاغل خرد توسط بسیج سازندگی خراسان رضوی صورت می‌گیرد.

محمد روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: بسیج سازندگی خراسان‌رضوی در حوزه‌های مختلف سازندگی اقدامات ‌جهادی زیادی صورت داده و یکی از شاخص‌ترین اقدامات صورت گرفته خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان و سیل‌زدگان استان در قالب اردوهای جهادی بود‌ه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تسهیلات ویژه‌ای تا سقف 20 میلیون تومان اعطا می‌شود و کمیته سه‌جانبه‌ای با حضور آستان قدس رضوی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بسیج سازندگی تشکیل شده و در مجموع وام‌هایی به ارزش 100 میلیارد تومان به فعالان مشاغل خرد اعطا می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی با بیان اینکه می‌خواهیم به‌گونه‌ای کار کنیم که دست تولیدکننده را بگیریم، خاطرنشان کرد: ما فقط اشتغال را در تسهیلات می‌بینیم و موج نقدینگی گسترش یافته که اصل کار ما بر نقدینگی نبوده و نیست تا شاهد تکرار مشکلات نباشیم، بلکه به دنبال سرمایه‌گذاری‌ای با سوددهی بالا در حوزه‌ها و صنعت‌های مختلف همچون زعفران هستیم.

انتهای پیام/

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۷۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۶ میلیون و ۸۷۹ هزار زائر به استان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد اظهار کرد: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۶ فروردین ۱۴۰۳ در مجموع ۶ میلیون و ٨٧٩ هزار و ٨٨ نفر زائر وارد مشهد شدند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: از این تعداد ۵ میلیون و ٧٣٨ هزار و ٢١٩ نفر با وسیله نقلیه شخصی از طریق جاده، ۵٢٩ هزار و ٨۶ با حمل و نقل عمومی جاده‌ای، ٣٩۴ هزار و ٩١٩ نفر از طریق راه‌آهن و ٢١۶ هزار و ٨٧٢ نفر از طریق فرودگاه در این ایام به مشهد الرضا سفر کرده‌اند.

وی تاکید کرد: در مشهد مجموع پروازهای داخلی و خارجی به صورت روزانه حدود ١٨٠ پرواز و همچنین بیش از ۷۰ رام قطار به صورت روزانه در حال ورود و خروج مسافران هستند.

گنابادی‌نژاد خاطرنشان کرد: مسافران قبل از عزیمت به شهر مشهد محل اقامت خود را رزرو کنند، در همین راستا می‌توانند با تلفن ۰۵۱۳۷۰۴۵ قرارگاه عملیاتی خدمات سفر شهرستان مشهد جهت هدایت، راهنمایی و دریافت شکایت زائران و مسافران در تماس باشند. همچنین زائران و مسافران می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۶۲۹ واحد رسیدگی به شکایات ستاد مرکزی خدمات سفر کشور تماس بگیرند.

کد خبر 6062997

دیگر خبرها

  • تامین تجهیزات عمرانی برای تقویت گروه های جهادی سازندگي
  • تقویت گروه های جهادی با تامین تجهیزات عمرانی
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی
  • ایجاد مشاغل خانگی و طرح‌های تولیدی روستایی در اولویت دهیاران قرار گیرد
  • ورود ۶ میلیون و ۸۷۹ هزار زائر به استان خراسان رضوی
  • شهید خدمت محسوب شدن جهادگران در مجلس مطرح شود
  • برگزاری رزمایش نوروزی طرح ملی بسیج همگام با کشاورز در نیشابور + تصاویر
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • بارش‌های رگباری در نواحی غربی خراسان رضوی شدت می‌گیرد