Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@20:44:31 GMT

افتتاح مدرسه روستایی در بخش کندوان میانه

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۸۸۱۰۶

افتتاح مدرسه روستایی در بخش کندوان میانه

به گزارش ایرنا، بخشدار کندوان روز سه شنبه در آیین افتتاح این مدرسه
اعلام کرد: این مدرسه با زیربنای 101 مترمربع و مساحت 908 مترمربع باهزینه 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در مدت 4 ماه احداث شده است.
محمود زرین با اشاره به اهمیت مشارکت نیکوکارانه در انجام امور اجتماعی گفت: مشارکت به مثابه تعلق گروهی در شکل دادن به حیات جمعی است و در این خصوص مشارکت در حوزه قلم، تفکر، علم و دانش از بالاترین اهمیت برخوردار می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ویبا بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش و سازمان توسعه و نوسازی مدارس بیش از 30 سال است که در زمینه تربیت منابع انسانی و تقویت زیرساخت های علم و دانش تلاش می کنند، افزود: با مشارکت دولت و خیرین شاهد توسعه چشمگیری در حوزه ساخت و تجهیز، نوسازی و توسعه مدارس هستیم.
وی مشارکت هر چه بیشتر خیرین در حوزه آموزش و پرورش بخش کندوان را خواستار شد و افزود: خیرین در جستجوی مقصود معنوی توام با ثواب و توشه ای برای آخرت می اندوزند.
شهرستان میانه به عنوان فرمانداری ویژه دارای سه بخش به نام های بخش مرکزی، بخش کاغذکنان و بخش کندوان است.
این شهرستان دارای پنج شهر به نام های میانه، ترکمانچای، آچاچی، ترک و آقکند است.
بخش مرکزی دارای هفت دهستان و بخش کاغذکنان و کندان هریک دارای سه دهستان است.
بدین ترتیب مجموع دهستان های شهرستان میانه، به 13 دهستان می‌رسد و در کل شهرستان میانه 403 آبادی وجود دارد که 50 آبادی خالی از سکنه است.
شهرستان میانه و مناطق روستایی آن دورترین نقاط نسبت به مرکز استان به شمار می‌رود.
خبرنگار: غلامی ** انتشار: انصاری
7231/3071

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۸۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی

به گزارش  خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در نشست با مسئولان، صاحب نظران و حلقه‌های میانی مردمی سازی تولید که در چارچوب دیدار‌های نخبگانی در دفتر استاندار برگزار شد، گفت: امروز برای عرضه محصولات نباید وابسته مکان بود و باید از بستر‌های متفاوت برای عرضه محصولات بهره گرفت.

وی با بیان اینکه تولیدات بدون نیاز به کارخانه امروز وجود دارد  خطاب به حاضران افزود: شما به واسطه تجربه تعاملات خود با مدیران باید روش‌های جدید خلق کنید.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه جریان اقتصادی استان قابل قبول است، تاکید کرد: براساس فرمایش  مقام معظم رهبری که گفته اند: موانع بخش خصوصی را بردارید، وظیفه ما این است که مانع ایجاد نکنیم،  بر این اساس باید فرهنگ سازی کنیم تا مانع ایجاد نشود و موانع موجود را برداریم و در گام بعدی باید اقدام به تسهیل و روان سازی کنیم.

نظری با بیان اینکه تکلیف جریان اقتصاد استان از نظر ما روشن است، یادآور شد:  با بخش خصوصی و شورای گفت‌وگوی دولت به طور کامل در تعامل هستیم و موضوعات به خوبی دنبال می‌شود.

وی با تاکید بر اتکا به بهره‌وری گفت: ظرفیت‌های مردمی روستا‌ها و گروه‌های جهادی مقیم در روستا می‌توانند  در این زمینه تاثیرگذار باشند و ظرفیت‌ها را بازشناسی و مشکلات روستا را احصا کنند.

استاندار خراسان رضوی فعال شدن کارخانه‌های راکد و احیای قنات‌های موجود در روستا‌های استان را از اقداماتی برشمرد که می‌توان ازظرفیت‌های مردمی و گروه‌های جهادی بهره گرفت.

نظری افزود: گفت: با همت گروه‌های جهادی و بسیج مردم می‌توان با یک همت اعتبار در یک سال ۳ هزار قنات در خراسان رضوی را احیا کرد تا آب در روستا‌ها جاری شود

دیگر خبرها

  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی
  • مشق عشق فداکاری در مدرسه روستایی در زفره
  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد
  • جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم در بوشهر دارای عمق و پیشرفت بود
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی