Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@15:34:40 GMT

کاروان سلامت به روستای برگه میاندرود اعزام می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۸۸۱۱۳

کاروان سلامت به روستای برگه میاندرود اعزام می شود

ساری - کاروان سلامت برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به روستای برگه میاندرود اعزام می شود.

سید مفید نوروزی مدیرعامل سازمان مردم نهاد خیریه همت عالی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات بهداشتی ، درمانی و آموزشی رایگان با همکاری پزشکان و پیراپزشکان عضو این سازمان مردم نهاد ، کاروان سلامتی از ساعت ۱۵ تا ۱۷ روز پنج شنبه هفته جاری به روستای برگه شهرستان میاندرود اعزام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:این کاروان متشکل از حدود ۳۰ نفر از پزشکان و پیراپزشکان به آن روستا اعزام می شوند و پشتیبانی و تامین داروی رایگان برای بیماران نیازمند نیز از سوی این موسسه انجام خواهد شد.

نوروزی گفت: در این کاروان متخصص داخلی ، قلب و عروق ، أطفال ، جراحی عمومی ، زنان و زایمان ، ارتوپد و جراح مغز و اعصاب ، دندانپزشک ، پزشک عمومی ، روانشناس ، تغذیه ، پرستار ، ماما و تکنسین بخش های مختلف حضور دارند.

مدیرعامل سازمان مردم نهاد خیریه همت عالی ادامه داد : یکی از بخش های مهم و تاثیر گذار این کاروان ها ، آموزش به اهالی منطقه با موضوع دیابت ، تغذیه و روانشناسی است.

سید مفید نوروزی در پایان ضمن تشکر از تمامی اعضای نیک اندیش و نوعدوست سازمان مردم نهاد خیریه همت عالی و مسئولان محلی گفت : کاروان سلامت اعزامی به روستای برگه سی و هفتمین کاروان این موسسه است که ۳ مورد از آن با همکاری جمعیت هلال احمر استان مازندران انجام شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ پس از گذشت ۹ سال وقفه در اعزام زائران خانه خدا به مراسم عمره مفرده امروز اولین کاروان حجاج استان ایلام عازم سرزمین وحی شدند.   این کاروان بامداد فردا از طریق فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) به سرزمین وحی سفر می‌کند.   مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز است و زائران ایلامی خانه خدا ۱۷ اردیبهشت ماه به کشور بازخواهند گشت.

دیگر خبرها

  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • اعزام نخستین کاروان عمره استان سمنان به سرزمین وحی
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • استاندارد اجباری پوشاک در مسیر اجرا
  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • ادعای صدور برگه‌های تقلبی توسط آزمایشگاه‌ها کذب است
  • سفر به خانه خدا بعد از ۹ سال | جزئیات عمره ۱۴۰۳