Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون صنایع‌دستی میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: با توجه به این که در حال حاضر پرونده ثبت ملی شهر گلیم عنبران ناقص است نیاز است هر چه سریع‌تر نسبت به تکمیل نواقص ثبت ملی این شهر اقدام شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علیرضا دباغ عبداللهی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی نواقصات ثبت ملی شهر گلیم عنبران در اردبیل اظهار داشت: با توجه به این که در حال حاضر پرونده ثبت ملی شهر گلیم عنبران ناقص است نیاز است هر چه سریع‌تر نسبت به تکمیل نواقص ثبت ملی این شهر اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به این که برطرف کردن نواقص برای ثبت ملی کردن این شهر حائز اهمیت بسیار است در حال حاضر پرونده اولیه برای ثبت ارسال شده و هم‌اکنون در حال بررسی نواقصات و رفع آن هستیم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای معرفی قابلیت‌های استان اردبیل در سطح کشور دست یابیم.

معاون صنایع‌دستی میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: در مورد تکمیل نواقص در این زمینه جلسه‌ای با حضور فرماندار شهرستان نمیو و شورای شهر برگزار شده و تصمیماتی در این ارتباط اتخاذ شد که انجام اقدامات لازم و اساسی در حال حاضر در این زمینه در دستور کار قرار گرفته و با پیش‌بینی‌های انجام یافته انتظار می‌رود بتوانیم موانع و مشکلات موجود در این زمینه را در اسرع وقت برطرف کنیم.

دباغ عبداللهی بیان کرد: انتظار ما از مسئولان و متولیان مربوطه این است که نسبت به برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای مرتبط با گلیم اقدام کنند تا بتوانیم محصولات و دستاوردهای تولیدی را به مرحله عرضه برسانیم و ثبت ملی شدن را عملا به چشم بکشانیم که در این زمینه نباید هیچ کوتاهی وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی رشته مرتبط با گلیم در دانشگاه نیز از دیگر اهدافی است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته بتوانیم در این زمینه نیز اقدامات اساسی و لازم را انجام داده و به تمامی اهداف خود دست یابیم.

انتهای پیام/

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۸۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام قاطع جمهوری اسلامی زمینه‌ساز پیروزی‌های بزرگ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرماندار دلیجان درجلسه شورای اداری شهرستان دلیجان که با حضور جمعی از مسئولین این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: ارتش اسرائیل علی رغم کمک‌های قدرت‌های بزرگ دنیا نتوانست در مقابل ایران اسلامی اقدامی را صورت دهد و اقتدار ما در منطقه و جهان بیش از قبل برای همه روشن شد.

قاسمی با اشاره به اینکه عملیات سپاه غرور ملی را تقویت کرد، افزود: سپاه با حمله مقتدرانه خود هیمنه اسرائیل را در هم شکست و معادلات منطقه و جهان را تغییر داد.

او ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران این حق را داشت تا به صورت کاملاً قانونی و مشروع جواب این تجاوز نظامی را بدون هیچ‌نوع تعقیب بین‌المللی بدهد و تل‌آویو بعد از پاسخ ایران نخواهد توانست تهران را متهم به نقض قوانین بین‌المللی کند.

فرماندار شهرستان دلیجان جواب سپاه به جنایات اسرائیل را زمینه ساز پیروزی‌های بزرگ در منطقه دانست و گفت: عملیات تاریخی سپاه پاسداران رویدادی مهم و سرنوشت ساز در منطقه و جهان است.

قاسمی با تأکید بر هوشیاری مردم در مقابل شایعات فضای مجازی، تصریح کرد: دشمنان ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در فضای مجازی به دنبال فتنه انگیزی و خالی کردن دل مردم هستند که هوشیاری در مقابل این فتنه انگیزی ضروری است.

او خاطرنشان کرد: نیرو‌های مسلح ما با اقتدار نشان دادند که از هیچ قدرتی در دنیا ترسی ندارند و با تأکید فرماندهی کل قوا در خصوص جواب به اقدامات اسرائیل آن را انجام دادند و مورد حمایت همه مردم و گروه‌های مقاومت منطقه قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • چرا مقامات غربی نسبت به ماجراجویی رژیم‌صهیونیستی نگرانند؟
  • ۶۰ درصد اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است
  • تمدید مهلت نام‌نویسی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی
  • رویکرد نوسازی مدارس تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • اقدام قاطع جمهوری اسلامی زمینه‌ساز پیروزی‌های بزرگ
  • استان اردبیل جزو ۱۰ استان برتر در بهبود فضای کسب و کار می‌شود
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر
  • فرمانداران استان تهران نسبت به معرفی دستیار مردمی اقدام کنند