Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی فضلی، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان همدان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال بیش از 2 میلیارد و 318 میلیون ریال از سوی انجمن حمایت از زندانیان استان همدان به مددجویان تحت پوشش کمک شده است.
وی با بیان اینکه 415 خانوار به‌صورت دائمی، موقت و موردی تحت پوشش این انجمن هستند ، افزود: معرفی هزار و 200 مددجو و خانواده‌های آنان به مراکزحمایتی، خدماتی، درمانی، مصاحبه، مشاوره، مددکاری، بازدید از منزل مددحجویان و تشکیل پرونده در 6 ماهه نخست امسال صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فضلی اضافه کرد: 960 میلیون ریال کمک در قالب مستمری، دائم و کمک‌های موردی، قبوض آب و برق و گاز، کمک هزینه‌های ایاب ذهاب، تحصیلی، درمانی، کفن و دفن برای مددجویان و خانواده‌های تحت پوشش آنان انجام شده است.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان یادآور شد: همچنین 350 میلیون ریال در قالب سبد مواد غذایی و پروتئینی، لوازم ضروری منزل، البسه و پوشاک، جهیزیه و تأسیسات ساختمانی به مددجویان کمک شده است.
فضلی با بیان اینکه 165 میلیون ریال در قالب نقدی و غیر نقدی به زندان مرکزی، اردوگاه کار درمانی، کانون اصلاح و تربیت و بازداشتگاه هزینه شده است، افزود: در ماه رمضان امسال 7 نوبت مراسم ضیافت افطاری بابیش از 177 میلیون ریال برای مددجویان و خانواده های تحت پوشش آنان برگزار شد.
وی با تأکید بر اینکه طی 6 ماهه امسال 8 نفر از محکومین مالی با کمک 506 میلیون ریالی از سوی این انجمن از حبس آزاد شدند، ادامه داد: همچنین 160 میلیون ريال در راستای ثبت نام تحصیلی، تهیه و توزیع لوازم التحریر، کتب درسی و پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی 170 نفر از فرزندان دانش آموز و دانشجوی خانواده‌های مددجویان تحت پوشش انجمن هزینه شده است.
فضلی تصریح کرد: برگزاری 6 دوره آموزشی با سرفصل‌های« شیوه تربیتی فرزندان با تفکیک جنسیتی و مقاطع سنی، عفاف و حجاب، مهارت ایجاد نشاط در زندگی و هنر شاد زیستن، مسائل قضایی اعم از حقوقی و کیفری و خانواده، اصول تغذیه، لزوم رعایت بهداشت فردی و جمعی» برای 580 نفر از خانواده‌های مددجویان تحت پوشش انجمن از جمله عملکردهاست.
وی برگزاری مراسم گرامیداشت پنجم خرداد و روز نسیم مهر را از جمله اقدامات انجمن حمایت از زندانیان عنوان و اعلام کرد: بیش از یک میلیارد و 250 میلیون ریال از ادارات، نهادها و خیرین مرتبط با انجمن به صورت مراجعات حضوری و در قالب جشن حمایت جمع‌آوری شده بود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی

به گزارش خبرگزاری مهر، مازیار محمدی با اشاره به اینکه طی یک سال گذشته رقمی معادل ۴۸ میلیارد تومان صرف خرید، احداث و تعمیر یک هزار و ۹۳ واحد مسکونی مددجویان شد، گفت: هزینه‌های صرف شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، خیران، زکات، آورده مددجو و وام قرض‌الحسنه تأمین شده است.

مدیر اداره مسکن و امور مهندسی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز مطرح کرد: طی یک سال گذشته ۳۲ مورد کمک به خرید، ۹۹ مورد احداث و تکمیل و کمک به احداث فضاهای جانبی مسکن شهری و روستایی و ۹۶۲ مورد کمک به تعمیر به خانواده‌های تحت حمایت ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه کمک به خرید مسکن در مناطق شهری ۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون سود است، عنوان کرد: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی از جمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، گازکشی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و … مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

محمدی با اشاره به اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود، یادآور شد: معرفی خانوارهای تحت حمایت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌منظور اخذ مجوز ساخت و به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز از جمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

کد خبر 6085020

دیگر خبرها

  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی