Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی برگزاری انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان در لندن، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در پیامی به دبیرجدید این انجمن برتعامل بیشتر جنبش دانشجویی مسلمان در سراسر جهان تاکید کرد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پی برگزاری انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان لندن، کمیته بین‌الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در پیامی به دبیر جدید این انجمن، ضمن آروزی موفقیت برای اعضای شورای مرکزی، برتعامل بیشتر جنبش دانشجویی مسلمان در سراسر جهان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ابتدای این بیانیه خطاب به روشندل دبیر جدید انجمن اسلامی دانشجویان در لندن، آمده است: بدینوسیله انتخاب شایسته حضرتعالی را به عنوان مسئول و دبیر انجمن اسلامی دانشجویان لندن تبریک عرض کرده و از خداوند متعال توفیقات روز افزون شما و سایر اعضای شورای مرکزی آن انجمن را خواستاریم.

در ادامه تاکید شد: مختصات استراتژیک شهر لندن در قلب اروپا از یکسو و سبقه و قدمت انجمن اسلامی دانشجویان لندن از سوی دیگر بر اهمیت این جایگاه می‌افزاید و امید است که با بهره‌گیری از اندیشه‌های امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری بتوانید گامی بلند در جهت معرفی هرچه بهتر و پیشبرد اهداف و آرمان‌های اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی در منطقه بریتانیا و درنهایت در کل اروپا بردارید.

در پایان آمده است: با عنایت به مطالبه جدی مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان مبنی بر ارتباط جنبش دانشجویی داخل کشور با دانشجویان جهان اسلام و همچنین دانشجویان اروپا، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور، آمادگی خود را در جهت تعامل و همکاری‌های دو جانبه با آن انجمن را اعلام کرده و بر لزوم ارتباط بیش از پیش جنبش دانشجویی مسلمان در سراسر جهان تاکید می‌کند.
لازم به ذکر است؛ انجمن اسلامى دانشجویان لندن در مرکز «کانون توحید» واقع در منطقه hammersmith (همراسمیت) لندن بوده و به عنوان تن‌ها تشکل دانشجویى رسمى جمهورى اسلامى ایران در لندن فعالیت می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه

 امروز استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با پیگیری خبر‌های سرکوب دانشجویان و استادان معترض به رژیم اشغالگر قدس در دانشگاه‌های آمریکا این سرکوب را نماد دورویی استکبار جهانی در ادعای پایبندی به حقوق بشر دانستند.

سیما رهگشای و الیاس پرورش دو عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفتند سرکوب دانشگاهیان آمریکایی با یورش پلیس از موضوعات پر بحث دانشجویان سر کلاس درس است.

حمید باقری دهبارز استادیار گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هم به همراه شماری از دانشجویان این دانشگاه از اعتراض دانشگاهیان آمریکایی به رژیم اشغالگر قدس حمایت و حمله پلیس به آنان را محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • حمایت جامعه دانشگاهی آبادان و خرمشهر از جنبش دانشجویی جهان علیه صهیونیست ها
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • ایران آماده تعامل است/ ۱۵۳ میلیارد دلار حجم تجارت خارجی داریم
  • جنبش دانشجویی آمریکا خواب را از چشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • پسکوف: روسیه پیروز جنگ است