Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@19:57:32 GMT

جدال همسران ترامپ بر سر عنوان بانوی اولی

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۸۹۵۲۸

جدال همسران ترامپ بر سر عنوان بانوی اولی

همسر فعلی رئیس‌جمهور آمریکا اظهارات همسر قبلی وی درباره اینکه او بانوی اول آمریکا است را «شلوغ‌کاری برای جلب توجه و خودستایی» توصیف کرد.

به گزارش مشرق، بعد از آنکه «ایوانا ترامپ»، نخستین همسر «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای خودش را «بانوی اول آمریکا» خواند، «ملانیا ترامپ»، همسر فعلی رئیس‌جمهور، در بیانیه‌ای شدیداللحن به وی پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه خبری «سی‌ان‌ان» گزارش داده «ملانیا» اظهارات «ایوانا» را « شلوغ‌کاری برای جلب توجه و خودستایی» توصیف کرده است.

همسر اول ترامپ در مصاحبه‌ای روز دوشنبه با شبکه خبری ان‌بی‌سی با لحنی افتخارآمیز گفت که شماره تماس مستقیم کاخ سفید را در اختیار دارد و هر 14 روز یکبار با رئیس‌جمهور آمریکا مستقیم صحبت می‌کند.

وی گفت: «من شماره تماس مستقیم کاخ سفید را دارم، ولی واقعاً نمی‌خواهم به او زنگ بزنم، چون مالنیا آنجا است و من واقعاً نمی‌خواهم باعث ایجاد حس حسادت یا چیزی شبیه این بشوم، چون من اساساً همسر اول ترامپ هستم، درست؟ من بانوی اول هستم.»

سی‌ان‌ان نوشته «ملانیا»، در بیانیه‌ای شدیداللحن که از طریق «استفانی گریشام»، رئیس دفتر ارتباطات خود در اختیار این شبکه خبری قرار داد، به این اظهارات همسر سابق ترامپ واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: «خانم ترامپ کاخ سفید را منزل خود برای بارون و رئیس‌جمهور قرار داده است. او زندگی در واشنگتن را دوست دارد و به عنوان خود به عنوان بانوی اول آمریکا افتخار می‌کند. وی قصد دارد از عنوان خودش برای کمک به کودکان استفاده کند نه برای فروش کتاب.»

این بیانیه اضافه کرده است: «بیانیه همسر سابق [ترامپ] هیچ اساسی ندارد و متأسفانه، تنها شلوغ‌کاری برای جلب توجه و خودستایی است.»

«ایوانا ترامپ» سال 1977 با دونالد ترامپ ازدواج کرد، اما سال 1991 از وی جدا شد.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۹۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، رئیس جمهور مکزیک در نشست خبری روزانه در کاخ ملی این‌کشور تاکید کرد: ایالات متحده متعهد می‌شود از حقوق بشر در جهان دفاع کند؛ اما در مقابل دانشجویان و خبرنگارانی که در دانشگاه‌ها تظاهرات می‌کنند، با خشونت رفتار کرد.

رئیس جمهور مکزیک با اشاره به اعتراضات جاری در دانشگاه‌های آمریکا اعلام داشت: شما قاضی حقوق بشر در جهان هستید، پس باید شجاع‌تر باشید.

وی ادامه داد: دیدید چه بلایی سر دانشجویان معترض در دانشگاه‌ها آمد، دیدید با آنها چه برخوردی شد؟

اوبرادور با تاکید بر اینکه واشنگتن به جای مبارزه با بحران فزاینده مهاجرت در منطقه، میلیاردها دلار به اسرائیل و اوکراین اختصاص می‌دهد، تاکید کرد که آمریکا در زمینه مسائل پولی ریاکارانه عمل می‌کند.

رئیس جمهور مکزیک اظهار داشت: آن‌ها می‌خواهند سیاست خارجی فعلی مکزیک را تغییر دهند و از آمریکا خواست به حاکمیت کشورش احترام بگذارد.
 

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • ببینید | حرکت جنجالی وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور چین
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • جمیله علم الهدی خطاب به غربی ها: به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید
  • اشتاین‌مایر کنفرانسی درباره جنگ غزه را لغو کرد
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند