Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نسبت به ادغام پردیس خودگردان با دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه اعتراض کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیین تودیع و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور ایرج حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تالار شهدا این دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه اساتید، دانشجویان رشته‌های مختلف، کارکنان و کارمندان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز حضور داشتند که از زحمات اسماعیل ایدنی رئیس پیشین تقدیر و ایرج نظری به عنوان سرپرست این دانشگاه معرفی شد.

از نکات جالب توجه آیین تودیع و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز حضور پرشور و گسترده دانشجویان رشته دندانپزشکی این دانشگاه بود که بخش زیادی از سالن را به خود اختصاص دادند.

دانشجویان رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به منظور اعلام اعتراض خود نسبت به ادغام پردیس خودگردان دانشگاه با این دانشکده در این برنامه حضور یافتند.

این دانشجویان دست نوشته‌های همراه خود داشتند که بر اساس آن مخالفت خود را با ادغام پردیس خودگردان دانشگاه با این دانشکده دندانپزشکی اعلام ‌کردند.

ما با ادغام مخالفیم، عدالت آموزشی چه می‌شود، صدای ما شنیدنی است و سلامت بیماران شوخی نیست از جمله دست نوشته‌های دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اعتراض به ادغام پردیس خودگردان دانشگاه با این دانشکده بود.

طنز تلخ عدالت آموزشی، وقتی ظرفیت وجود ندارد جذب دانشجو چه معنی دارد، ما دانشجویان روزانه دانشکده دندانپزشکی به دلیل کمبود فضای آموزشی مخالف ادغام با دانشجویان پردیس خودگران هستیم نیز از دیگر دست‌نوشته‌های دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بود.

انتهای پیام/

R41468/P1357/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۹۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار

 منصور نعیم‌آبادی   از واریز ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به‌حساب شبکه‌های بهداشت و بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار خبر داد و گفت: اعتبارات در قالب برنامه ۱۰۰ روزه و مبتنی بر عملکرد مراکز تحت پوشش تخصیص و به‌حساب واریز می‌شود و امیدواریم شاهد تحولی در خدمت‌رسانی به مردم عزیز منطقه باشیم.    نعیم‌آبادی تصریح کرد: تزریق اعتبارات در چندین مرحله ادامه خواهد داشت و از سوی دیگر نظارت بر عملکرد و نحوه هزینه‌کرد نیز موشکافانه توسط کارشناسان ستادی انجام خواهد گرفت.    سرپرست معاونت توسعه دانشکده علوم پزشکی چابهار ضمن تقدیر از نگاه ویژه وزارت بهداشت به دانشکده علوم پزشکی چابهار و تقدیر از تلاش حمایت‌های سرپرست دانشکده ابراز امیدواری کرد که در مدت کوتاهی بخشی از مشکلات زیرساختی و تجهیزاتی با رویکرد برنامه ۱۰۰ روزه مرتفع خواهد شد. باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل