Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اقتصادی: درحالی‌که چندی پیش برخی منابع خبری از قائم‌مقامی مرضیه شاهدایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی خبردادند،شنیده‌ها حاکی است که بیژن زنگنه وزیر نفت تصمیم دارد او را برکنار کند.

به گزارش بولتن نیوز، اختلاف‌نظر بین مرضیه شاهدایی و بیژن زنگنه بالاگرفته است.مرضیه شاهدایی هم‌اکنون یک سال و 3 ماه است به‌عنوان معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اولین مدیر زن در صنعت نفت محسوب می‌شود که پس از پیروزی انقلاب توانسته به جایگاه معاون وزیری برسد،بااین‌حال شنیده‌های خبرنگار بولتن نیوز حکایت از آن دارد که زنگنه تصمیم به برکناری شاهدایی را دارد.

گفته می‌شود دلیل این تصمیم ابهاماتی است در خصوص همسر و فرزندان مرضیه شاهدایی که باید شفاف سازی شود .همسر خانم شاهدایی کارمند شرکت ملی نفت است.

شاهدایی که به‌شدت از این موضوع ناراحت است در جمع خصوصی گفته که کسانی قصد دارند، او را تخریب کنند به این دلیل که زنگنه تصمیم داشته او را به‌عنوان قائم‌مقام وزیر نفت منسوب کند.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۸۹۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون حمل‌ ونقل صنایع وزارت صمت منصوب شد

تین نیوز

وزیر صنعت، معدن و تجارت طی حکمی منوچهر منطقی را که تا پیش از این سمت معاون حمل ونقل صنایع وزارت صمت را بر عهده داشته به سمت مشاورز وزیر و مدیر پروژه ارتقاء و نوآوری در صنعت خودرو منصوب کرده و احمد آقایی را جایگزین وی و سرپرست معاون صنایع حمل ونقل کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، براساس دو حکم صادر شده توسط عباس علی آبادی، منوجه منطقی که طی سال های اخیر معاونت صنایع حمل ونقل این وزارتخانه را بر عهده داشته اکنون در جایگاه مشاور وزیر و همچنین مدیر پروژه ارتقاء و نوآوری در صنعت خودرو قرار گرفته است.

و بر همین اساس وزیر صمت در حکمی دیگر، "احمد آقایی" را بر صندلی منوچهر منطقی نشانده و به سمت "سرپرست معاون صنایع حمل ونقل منصوب کرده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رسانه صهیونیستی: گانتس از مذاکرات مبادله اسرا کنار گذاشته شد
  • حمایت بیشتر از فعالیت‌های زنان روستایی و عشایری در سال جدید
  • اهدای ۵۰۰۰ بسته معیشتی به مددجویان سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • معاون حمل‌ ونقل صنایع وزارت صمت منصوب شد
  • واگذاری ۳۰ کودک بی‌سرپرست در لرستان به خانواده‌های فرزند پذیر
  • از عوامل انتشار خبر دروغ برکناری مخبر شکایت شد
  • معاون وزیر کار:‌ رقم دستمزد نباید کارفرما را به کارگر تبدیل کند
  • جزئیاتی درباره شایعه برکناری مخبر از معاون اولی
  • قدردانی انسیه خزعلی از آفریقای جنوبی به خاطر طرح دعوی علیه رژیم صهیونیستی
  • واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر از معاون اولی دولت