Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز |

رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته 700 نفر به علت تصادفات جاده‌ای در استان جان خود را از دست دادند .

به گزارش ایسنا، سرهنگ حمزه رفیعی 18 مهرماه در همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: سالانه 16 هزار نفر در کشور جان خود را بر اثر سوانح رانندگی از دست می‌دهند و به عبارتی می‌توان گفت به ازای هر 33 دقیقه یک نفر به دلیل به توجهی به قوانین و سوانح رانندگی فوت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه 700 نفر به علت تصادفات جاده‌ای در استان جان خود را از دست دادند، تصریح کرد: از این تعداد حدود 100 نفر راننده موتور سیکلت بودند.

رئیس پلیس راهور استان افزود: طی 20 سال گذشته چهار میلیون و 600 هزار نفر از هموطنان ایرانی به دلیل بی‌توجهی به مقررات رانندگی و بروز حوادث معلول و مصدوم شدند.

وی با اشاره به اینکه در سال 84 تعداد فوتی‌های ناشی از تصادف 28 هزار و اکنون 16 هزار نفر است، تصریح کرد: از سال مذکور تا کنون با مشارکت و همکاری دستگاه‌های مربوطه آمار تلفات جاده‌ای کشور 12 هزار نفر کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری نیز عملکرد ناصحیح عوامل انسانی و عدم توجه به قوانین راهنمایی رانندگی را علل عمده تصادفات و سوانح رانندگی دانست و گفت: باید تلاش شود که با مناسب‌سازی جاده‌ها و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان، آمار تصادفات جاده‌ای کاهش پیدا کند.

احمد جمشیدی خاطرنشان کرد: با آموزش و ترویج فرهنگ ترافیک می‌توان بیش از 50 درصد از تصادفات جاده‌ای را کاهش داد.

به گزارش ایسنا در این همایش از فعالان ترافیکی به پاس زحمات در حوزه آموزش فرهنگ ترافیک، مربیان و مدیران آموزشگاه‌های رانندگی، مدیران ادارات و دستگاه‌های حوزه ترافیک قدردانی شد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۰۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: ۶ هزار و ۲۸ میلیارد تومان اعتبار به میزان ۹۳ درصد برای استان در سال گذشته تخصیص و محقق شد. - اخبار استانها -

حمیدرضا منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به اینکه میزان تعهد اعتبارات استان از سفر اول ریاست جمهوری در سال 1401، حدود 4 هزار و 313 میلیارد تومان بود، اظهار داشت: از این میزان تعهد، 73 درصد آن در سال 1401 محقق شد.

وی با اشاره به اینکه در سال 1402 نیز میزان تعهد از سفر اول ریاست جمهوری 3 هزار  و 536 میلیارد تومان بوده است، ادامه داد: در این سال نیز 111 درصد تعهدات محقق شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مجموع اعتبارات جاری سال گذشته 845 میلیارد تومان بوده که 119 درصد محقق شده است، عنوان کرد: همچنین میزان اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان در سال گذشته، یک هزار و 255 میلیارد تومان بوده که 60 درصد آن محقق شده است.

منتظری با اشاره به اینکه کل اعتبارات جاری، تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و سفر در سال گذشته 6 هزار و 469 میلیارد تومان بود، اظهار کرد: 6 هزار و 28 میلیارد تومان اعتبار به میزان 93 درصد برای استان تخصیص و محقق شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اعتبارات جاری استان با توجه به عدم تامین بار مالی فوق‌العاده ویژه دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: پاداش پایان خدمت و مانده مرخصی بازنشستگان سال 1401 در سال گذشته پرداخت شده است.

انتهای پیام/7540/.

دیگر خبرها

  • جاده چالوس بسته است
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان