Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فراخوان پنجمین دوره نمایشنامه‌خوانی مولوی (یادمان محمود استاد محمد) منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی پنجمین دوره نمایشنامه‌خوانی مولوی ( یادمان محمود استاد محمد) با همکاری مرکز تئاتر تجربی دانشگاه تهران و موسسه فرهنگی هنری تماشاگان برگزار می شود.

پنجمین دوره نمایشنامه خوانی مرکز تئاتر مولوی در دو بخش مسابقه و غیر رقابتی برگزار خواهد شد و سه اثر برگزیده این دوره برای اجرای عموم در سال 97 در این مرکز مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فراخوان می توانند از طریق کانال تلگرامی مرکز مولوی به آدرس @molavitheatre اقدام نمایند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۰۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، امین درخشان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این انتخابات به شکل الکترونیکی و با حضور ۱۶۰ هنرمند برگزار شد.

وی بیان داشت: بر اساس دستورالعمل هنرمندانی که دارای رزومه هنری در بیست سال گذشته بودند، ثبت نام کردند و انتخابات روز گذشته به صورت آنلاین برگزار شد.

درخشان تصریح کرد: واجدین شرایط که شامل دانش آموختگان رشته‌های پنج گانه تئاتر که پس از فارغ التحصیلی کار حرفه‌ای کرده‌اند، نویسندگانی که سه اثر چاپ کرده، هنرمندان رشته‌های بازیگری و کارگردانی و هسته مرکزی گروه‌های نمایشی ثبت شده در دفتر استقرار گروه‌های نمایشی کشور و پیشکسوتان تئاتر که اقدام به ثبت نام در مجمع عمومی و کاندیدای هیأت مدیره انجمن کرده‌اند، پس از بررسی اسناد فعالیت اعلام شدند.

وی افزود: دراین انتخابات پنج نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر نیز به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

کد خبر 6098143

دیگر خبرها

  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • گروه محوری را در دستور کار این دوره از جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دادیم
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی
  • ببینید | فراخوان جدید رئیسی از مردم برای تکرار انتخابات باشکوه در میان‌دوره‌ای
  • رقابت ۱۴ گروه در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد/ جایزه ویژه فرج‌الله سلحشور اعطا می‌شود
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه‌النجاه منتشر شد
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی «سفینة‌النجاة» منتشر شد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد