Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@04:19:31 GMT

نکات طلایی برای افزایش مقاومت بدن

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۹۱۰۷۴

بهداشت نیوز- دستیار تخصصی طب ایرانی گفت: پرهیز از فعالیت شدید و خستگی, کم‌کردن آمیزش جنسی, پرهیز از غم و غصه, گفتگو با دوستان و اقوام, مصرف سیب رنده‌شده با دارچین ‌باعث افزایش مقاومت بدن و محافظت از ابتلا به بیماری می‌شود.

محمد انصاری‌پور درباره راهکارهای افزایش مقاومت بدن و پیشگیری از آنفلوآنزا اظهار کرد: مصرف انجیر و مویز به‌عنوان میان‌وعده به افزایش مقاومت بدن کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مصرف آشی که شامل جو، کمی برنج، سبزی جعفری، سبزی گشنیز، برگ اسفناج و برگ چغندر با روغن زیتون و نمک و کمی زردچوبه باشد, در پاکسازی بدن از مواد زائد کمک‌کننده است.

دستیار تخصصی طب ایرانی خاطرنشان کرد: کم کردن مقدار غذا به افزایش مقاومت بدن و پیشگیری از آنفلوآنزا کمک می‌کند چرا که مانع تجمع سموم در بدن می‌شود.

کاهش مصرف تخم‌مرغ پخته و نیمرو به افزایش مقاومت بدن کمک می‌کند

انصاری‌پور تصریح کرد:کاهش مصرف گوشت، لبنیات، تخم‌مرغ به‌خصوص پخته‌شده و نیمرو به افزایش مقاومت بدن کمک می‌کند و بهتر است برای دریافت پروتئین مورد نیاز بدن، گوشت پرندگان کوچک مثل بلدرچین به‌مقدار کم مصرف شود.

مصرف سیب رنده‌شده با دارچین ‌بدن را از بیماری محافظت می‌کند

وی خاطرنشان کرد: استفاده از موادی مانند روغن گاو، اضافه کردن کمی دارچین به چای، مصرف نخودآب بدون گوشت، سیب رنده‌ شده با کمی دارچین به دفع مواد نامطلوب از بدن کمک می‌کنند که در طب ایرانی تحت عنوان تریاقات و پادزهرها شناخته می‌شوند.

دستیار تخصصی طب ایرانی یادآور شد: پرهیز از فعالیت شدید و خستگی, کم‌کردن آمیزش جنسی تا حد امکان‌, گذاشتن ظرف حاوی سرکه و پیاز یا سیر قاچ‌شده (جداگانه) در مکان‌های مختلف منزل, پرهیز از مصرف آب سرد, دود دادن کندر، برگ مورد و مرزنجوش در منزل, استفاده از رایحه‌های خوش, پرهیز از غم و غصه و استفاده از امور مفرح و شادی‌آور مثل گفتگو با دوستان و اقوام مقاومت بدن را افزایش می‌دهد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۱۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶ درصدی مصرف برق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از توانیر، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه بر اساس پیش بینی و مطالعات ما سه گزینه احتمالی برای رشد مصرف برق دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال با توجه به ورود مشترکان جدید صنعتی، کشاورزی و… ٣ هزار و ٥٠٠ مگاوات به مصرف برق کشور افزوده خواهد شد، گفت: بر اساس تجربیات سال گذشته و پیش بینی‌های هواشناسی، احتمالات سه گانه ٣.٥، و ٤.٥ و ٦ درصد برای رشد مصرف برق در نظر گرفته شده است.

رجبی مشهدی با بیان اینکه پیش بینی‌های هواشناسی از احتمال افزایش ٢ تا ٣ درجه‌ای دمای هوا نسبت به رشد نرمال حکایت دارد، خاطرنشان ساخت: در صورتی که این تغییر دمایی رخ دهد، شاهد رشد ٦ درصد مصرف و رسیدن اوج بار به ٧٧ هزار و ٧٥٠ مگاوات خواهیم بود.

سخنگوی صنعت برق همچنین با اشاره به واردات برق از کشورهای همسایه اظهار داشت: امسال به طور حتم از کشورهای ترکمنستان و ارمنستان تا ٥٠٠ مگاوات واردات برق خواهیم داشت.

کد خبر 6087719 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • نکات اساسی سخنرانی «ابوعبیده» از نگاه عبدالباری عطوان
  • افزایش ۶ درصدی مصرف برق
  • خواص دارچین شگفت‌انگیز است؛ پیشگیری از خونریزی تا کاهش فشار خون
  • ایوانکی رکورد دار بارندگی در استان سمنان
  • خواص میوه خشک برای کودکان
  • عوارض جدی مصرف زیاد دارچین
  • الکترود جوشکاری co2 و نکات  مهم خرید سیم جوش co2
  • پرهیز شناورها از تردددر تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا
  • پرهیز تردد شناورها در تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا
  • قرص جی سی بهتره یا گلوریا