Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد ابراهیمی عصر روز سه شنبه در نشست رئیس ، کارمندان و کارشناسان بنیاد شهید مهریز افزود: 327 گلزار شهدا در استان وجود دارد که برای مرمت و بهسازی قبور شهیدان سرفراز انقلاب اسلامی به حمایت و همراهی اقشار مختلف مردم و خیران نیاز است.
وی ادامه داد: از برنامه های مهمی که در سال های اخیر برای انجام آن فعالیت های خوبی در استان انجام شد، پیگیری برای ثبت ملی گلزار شهدای این استان در قالب انعقاد تفاهم نامه‌ای با میراث فرهنگی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر کار ساماندهی 40 گلزار شهدای استان در دست اقدام است ، این مکان ها را مقدس و متبرک دانست و ابراز امیدواری کرد، مطالبه مردم و به خصوص خانواده های معزز شهدا مبنی بر ساماندهی تمام قبور و گلزارشهیدان استان در اسرع وقت اجرایی شود.
ابراهیمی همچنین به اهمیت انجام برنامه های فرهنگی و هنری در کنار طرح های عمرانی اشاره کرد و یادآور شد: تهیه ، چاپ و انتشار وصایای شهدا ، برگزاری یادمان ها و یادواره ها و همچنین تجلیل از خانواده های شهدا از موارد مهمی است که توسط بنیاد شهید با همکاری دستگاه های مختلف و مردم انجام می شود.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7536*2047* خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۱۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری ظهر سه شنبه در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و جمعی از معاونین عنوان کرد: هر چه امروز در جهان عزت و اقتدار داریم از برکت مجاهدت و خون شهداست که برگرفته از مکتب عاشورا و امام حسین (ع) است و قطعاً باعث جهش در همه عرصه‌ها خواهد شد.

وی افزود: در دور اول سفر ریاست جمهوری مبلغ ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید استان اختصاص یافت و اعتبارات در این حوزه باید تقویت شود و به نحو مطلوبی تخصیص پیدا کند تا تحولی اساسی در حوزه فرهنگ شهدا در ایلام ایجاد شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام تأکید کرد: ساماندهی مزار شهدا به مثابه کانون ارزش‌های انقلابی در دستور کار قرار دارد و باید گلزار شهدا از هر نظر متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی باشد.

هژبری با بیان اینکه دولت سیزدهم بهترین فرصت برای بازسازی فرهنگ شهدا در جامعه است، تأکید کرد: تکریم شهدا و جانبازان و خانواده‌های شهدا و رسیدگی به مسائل درمانی و مسکن و… آن‌ها برای مدیران یک وظیفه و توفیق است.

کد خبر 6086384

دیگر خبرها

  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم