Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان هرسین گفت: در مجموع ۵ موکب پذیرایی از زائران اربعین در شهرستان هرسین مستقر می‌شود.

امیر شاه‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به استقرار پنج موکب‌ پذیرایی اربعین در شهرستان هرسین اظهار داشت: تلاش شده است که با در نظر گرفتن تمامی مسائل خدمات‌دهی مناسبی به زائران اربعین در هرسین و استان کرمانشاه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان هرسین با بیان اینکه دستور کار جانمایی محل برپایی موکب‌ها و مشخص کردن متولیان آنها تاکنون برگزار شده است گفت: با توجه به اینکه زائران اربعین از ورودی شهر بیستون و بزرگراه شهید شفیعی (از سمت شهرستان نورآباد ) وارد شهرستان هرسین می‌شوند باید در محل‌ها و مسیرهایی که دسترسی به زیرساختها وجود دارد و مشکلات ترافیکی ایجاد نمی‌شود موکب ایجاد کرد.

شاه‌آبادی با اشاره به اینکه در مجموع پنج موکب در شهرستان هرسین ایجاد می‌شود عنوان کرد: از این تعداد 2 موکب در مسیر رفت، 2 موکب در مسیر برگشت و یک موکب دیگر در میدان ولی‌عصر (عج) شهر هرسین قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه موکب‌های مسیر رفت زائران در محلهای بقعه امام‌زاده باقر (ع) و محور چالابه ایجاد خواهند شد بیان کرد: موکب‌های مسیر برگشت زائران در راهدارخانه پلیس‌راه هرسین به کرمانشاه و مسیر ورودی روستای سه چک و شهر هرسین ایجاد خواهند شد.

فرماندار شهرستان هرسین عنوان کرد: موکبی که توسط تیپ 281 زرهی شهید نیک‌خواه بیستون در محل بقعه امام‌زاده باقر (ع) قرار خواهد گرفت در مسیرهای رفت و برگشت زوار آماده خدمت‌رسانی و پذیرایی از آنان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه موکب محور چالابه و راهدارخانه پلیس راه با عنوان موکب حضرت سید‌الشهدا (ع) نامگذاری شده است افزود: موکب روستای سه چک با عنوان موکب شهید حججی و موکب شهر هرسین با عنوان موکب حضرت علی اصغر (ع) توسط هیئت رزمندگان اسلام، ، هیئت حضرت علی اصغر (ع)، بسیج و کانون مداحان، شهرداری و شورای اسلامی شهر هرسین مدیریت می‌شود.

شاه‌آبادی اظهار کرد: موکب‌های مسیر رفت زائران از 10 تا 18 آیان ماه و موکبهای مسیر برگشت از 19 تا 29 آبان ماه فعال خواهند بود.

انتهای پیام/

R41380/P4001/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۱۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۲ تیم امدادی در مسیر تردد زائران بازی‌دراز

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه، گفت: ۱۲ تیم امداد و اورژانس صحرایی در دو روز آینده در مسیر تردد زائران یادمان بازی‌دراز حضور دارند. - اخبار استانها -

رضا منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: روزهای 19 و 20 اردیبهشت ماه امسال مراسم بزرگداشت سالروز عملیات بازی‌دراز برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: امسال نیز همچون چهار سال گذشته کمیته بهداشت و درمان با کمک تمام متولیان بهداشت و درمان اعم از نیروهای سپاه، ارتش، فراجا، تأمین اجتماعی و هلال احمر این برنامه را پوشش خواهند داد.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه، گفت: 12 پست امداد و اورژانس صحرایی در طول مسیر از ورودی‌های استان تا یادمان بازی دراز مستقر می‌شوند و چندین بالگرد هوانیروز و هلال‌احمر نیز برای پوشش امدادی آمادگی کامل دارند.

منصوری بیان کرد: هماهنگی لازم با بیمارستان‌های استان به ویژه سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و اسلام‌آباد غرب و چندین بیمارستان کرمانشاه، هرسین، سنقر، کنگاور و صحنه انجام شده است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: امکانات مورد نیاز سخت و افزاری و نرم افزاری و متخصصان مورد نیاز هماهنگ شده است.

وی افزود: امید دارم با همکاری مجموعه‌ بهداشت و درمان همانند سال‌های گذشته به بهترین شکل برای زوار میزبانی کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقرار ۱۲ تیم امدادی در مسیر تردد زائران بازی‌دراز
  • ثبت‌نام ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • اعلام آمادگی ۳ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • اعلام آمادگی ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد