Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، متن پیام کمالی به این شرح است:

بسمه تعالی

دست طبیعت، بهار زندگی را به برگ‌ریزان خزان تبدیل کرد و روح بلند مادری مهربان و دلسوخته، نیکوکار و پاکباخته اهل بیت (ع) را به پرواز درآورد و به ملکوت اعلی سپرد و در این هنگامه تلخ همه را در ماتم و سوگ ابدی قرارداد. در چنین روزها و ایام اندوهناک، بزرگواران همت خود را بر آن نهادند تا ما را در این مصیبت عظمی تنها نگذارند و محبتی سرشار وجود شایسته خود نصیب سوگواران نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به حکم ادب و حق‌شناسی، بدینوسیله از همه علما و روحانیون معزز، مقامات کشوری و لشکری، فعالان سیاسی و نمایندگان مردم شریف ایران، جامعه سختکوش کارگری و کارفرمایی، عزیزان، سروران، دوستان، آشنایان و نیز اقوام که ما را در تحمل این مصیبت یاری بخشیدند و با حضور ارزشمند و آرامش‌بخش خود در مراسم تشییع، تدفین و ختم و یا با تلفن، پیامک، نمابر، ارسال اعلامیه، صدور پیام تسلیت، ایمیل، پارچه نوشته، درج آگهی در مطبوعات و یا نثار تاج گل خانواده معزی را مورد تفقد قرار دادند، کمال سپاسگزاری و امتنان را داریم. همچنین نظر به اینکه به علت تالمات روحی فراوان و کثرت بزرگواران، قادر به قدردانی حضوری و تلفنی نشده‌ایم، یکبار دیگر دست همه شما را می‌فشاریم و مراتب سپاس خویش را اعلام نموده و خود را مرهون محبت‌های بیکران و وصف ناپذیر همه می‌دانیم. درپایان برای همه شما و خانواده‌های محترمتان از درگاه ایزد منان، سلامت و توفیق و برای درگذشتگان مغفرت الهی آرزومندیم.

حسین،محسن وعلیرضا کمالی ودختران آن مرحومه

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۲۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم جشن لارستانی‌ها به مناسبت حمله ایران به رژیم غاصب صهیونیستی + تصاویر

همزمان با حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم غاصب صهیونیستی مردم شهرستان لارستان استان فارس نیز به پاخاستند و به جشن و شادمانی پرداختند. در این مراسم، شرکت کنندگان، فریاد "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و "فلسطین پیروز است"، "اسرائیل نابود است" و "سپاه پاسداران تشکر تشکر" را سر دادند. همچنین اجرای گروه‌ سرود، قرائت شعر و مقاله و پخش کلیپ از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: مدینه صابری - فارس

بیشتر بخوانید:

توزیع شیرینی در روستای عرب آباد خسروی به مناسبت انتقام سپاه از اسرائیل + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر ابوالشهداء حاج رجبعلی دهنوی در مشهد+عکس
  • مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد
  • مراسم جشن لارستانی‌ها به مناسبت حمله ایران به رژیم غاصب صهیونیستی + تصاویر
  • فردا؛ تشییع و خاکسپاری رزمنده چهارمحال و بختیاری
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • مردم چناران به شکرانه عملیات وعده صادق تجمع کردند
  • (عکس) تصویری از حضور فرزند رهبر انقلاب در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله شیخ حبیب الله احمدی
  • حضور فرزند رهبر معظم انقلاب در یک مراسم تشییع | عکس
  • پیکر مدیر تیم‌های ملی موی‌تای تشییع شد
  • مراسم تشییع و تدفین مدیر تیم‌های ملی موی تای برگزار شد