Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@03:37:10 GMT

امضای تفاهم نامه بین دانشگاه کاشان و اکوادور

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۹۲۳۲۱

امضای تفاهم نامه بین دانشگاه کاشان و اکوادور

به گزارش ایسکانیوز، رییس دانشگاه کاشان گفت: برای تسهیل تبادل علمی - بین المللی و توسعه روابط علمی و حمایت از فعالیت های تحقیقی مشترک بین دانشگاه کاشان و دانشگاه آلفارو منابی اکوادور، تفاهم نامه برای همکاری میان این دو دانشگاه به امضا رسید.
دکتر عباس زراعت افزود: تبادل اعضای هیات علمی و پژوهشگران، دانشجو، مواد آموزشی، فعالیت های تحقیقی مشترک، شرکت در سمینارها و جلسات علمی دانشگاه و ایجاد دوره های مشترک نانو، برنامه های ویژه آموزشی کوتاه مدت و توسعه برنامه های دانشگاهی مشترک از موارد این تفاهم نامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس دانشگاه آلفار منابی اکوادور نیز در این نشست هدف از سفر خود به دانشگاه کاشان را آشنایی با ظرفیت های این دانشگاه جامع و بالا بردن کیفیت آموزشی هر دو دانشگاه اعلام کرد.
میگل کامینو افزود: این تفاهم نامه برای تبادلات و ارتباطات علمی این دو دانشگاه امضا شد و قرار است رشته های آموزشی مشترک در زمینه های نانو تکنولوژی و همچنین رشته آموزش زبان فارسی در دانشگاه اکوادور راه اندازی شود.
این تفاهم نامه که به مدت پنج سال اعتبار دارد در 9 بند به امضای دکتر عباس زراعت رییس دانشگاه کاشان و دکتر میگل کامینو رییس دانشگاه آلفارو منابی اکوادور رسید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

تفاهم نامه دانشگاه کاشان دانشگاه الفارو منابی دکتر عباس زراعی دکتر میگل کامینو

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۲۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| امضای اسناد همکاری بین هیئت‌های عالی‌رتبهٔ ایران و پاکستان

دریافت 16 MB

موافقت‌نامه‌های همکاری امنیتی، معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری، همکاری در زمینهٔ دامپزشکی و بهداشت دامی، یادداشت‌های تفاهم همکاری مشترک در زمینهٔ ایجاد مناطق آزاد یا مناطق ویژهٔ اقتصادی، همکاری بین وزارت کار ایران و وزارت پاکستانی‌های خارج از این کشور، تبادل فیلم و همکاری سینمایی، تفاهم شناسایی متقابل استاندارد و همکاری مشترک حقوقی با حضور هیئت‌های عالی‌رتبهٔ ایران و پاکستان امضا شد.

دیگر خبرها

  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه
  • فیلم| امضای اسناد همکاری بین هیئت‌های عالی‌رتبهٔ ایران و پاکستان