Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@14:43:50 GMT

تسلط ارتش سوریه بر مرزهای سوریه-اردن

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۹۲۸۷۸

شبکه المیادین گزارش داد: ارتش سوریه و متحدانش در محور مقاومت بر کل مرزهای سوریه و اردن پس از سیطره بر ۱۲ هزار کیلومتر مربع در البادیه سوریه مسلط شدند.

خبرگزاری مهر: ارتش سوریه و متحدانش در محور مقاومت بر کل مرزهای سوریه و اردن پس از سیطره بر ۱۲ هزار کیلومتر مربع در البادیه سوریه مسلط شدند.

شبکه المیادین گزارش داد: ارتش سوریه و متحدانش در محور مقاومت بر کل مرزهای سوریه و اردن پس از سیطره بر ۱۲ هزار کیلومتر مربع در البادیه سوریه مسلط شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار المیادین اعلام کرد: ارتش سوریه و متحدانش در محور مقاومت همه مرزهای سوریه با اردن را به کنترل خود درآوردند و این پس از تامین این مرزهای از سمت حومه دمشق و از سمت استان السویدا در قبل صورت گرفت. این دستاورد میدانی جدید ارتش سوریه و متحدانش به سیطره بر ۱۲ هزار کیلومتر مربع در البادیه سوریه منتهی شد.

بر اساس این گزارش؛ ارتش سوریه و محور مقاومت به حضور گروههای مسلح در بادیه السویداء و حومه جنوب شرقی دمشق تا منطقه ممنوعه امریکایی به طور کامل پایان دادند. از مجموع مساحت ۱۲ هزار کیلومتری ۴ هزار کیلومتر مربع در استان السویداء است.

از سوی دیگر سانا گزارش داد: ارتش سوریه همه بلندی ها و مناطق مجاور مرز مشترک با اردن در حومه جنوب شرقی دمشق را به کنترل خود در آورده است.

بر اساس این گزارش؛ ارتش سوریه با کمک متحدانش به حضور داعشی ها در بلندی ها و مناطق نزدیک به مرز سوریه با اردن در حومه جنوب شرقی دمشق پایان دادند و با تسلط بر این بلندی ها ارتش سوریه بر مساحتی بالغ بر ۸ هزار کیلومتر مربع در حومه جنوب شرقی دمشق مسلط شد و این منطقه به طور کامل از حضور تروریستها خالی شد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۲۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع سوریه امروز یکشنبه اعلام کرد که جنگ افزارها و پهپادهای تروریستها را در حومه حلب و ادلب هدف قرار داده است.

در بیانیه وزارت دفاع سوریه آمده است: در راستای ماموریت محوله در مقابله با حملات متوالی تروریستها، نیروهای ارتش سوریه در حومه حلب و ادلب و با استفاده از پهپاد، ادوات و تجهیزات تروریستها را هدف قرار داده و منهدم کردند.

در جریان این عملیات شماری از تروریستها به هلاکت رسیده و برخی دیگر زخمی شدند.

همچنین طبق بیانیه وزارت دفاع سوریه، نیروهای ارتش این کشور در حومه لاذقیه موفق به انهدام چند پهپاد تروریستها شدند. تروریستها قصد داشتند حملات پهپادی انجام دهند.

کد خبر 6091455

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • وضعیت جاده‌ها / محور کندوان یکطرفه شد
  • طرح انسداد مرزهای شرقی افغانستان آغاز شد
  • جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم