Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز- ایرنا- استاندار فارس، ضمن تاکید بر لزوم هم افزایی دستگاه های اجرایی در زمینه سرمایه گذاری و حمایت از بخش خصوصی گفت: دستگاه های اجرایی باید از تصمیم گیری های جزیره ای در این زمینه اجتناب کنند.

به گزارش ایرنا اسماعیل تبادار، سه شنبه در دیدار هیات رئیسه اتاق بازرگانی شیراز افزود: بخش خصوصی به سبب فعالیت مستقیم در حوزه تولید، اهمیت موضوع را بیشتر درک کرده و زمانی که اهتمام ویژه برای حمایت از رونق اقتصادی، تولید و اشتغال در دستگاه های اجرایی وجود داشته باشد، امیدواری و پشتکار در بخش خصوصی نیز بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، ضمن تاکید بر لزوم توسعه صادرات، بیان داشت: محصولات صادراتی باید از کیفیت بالا برخوردار باشد و در صادرات، منافع ملی نیز مد نظر قرار گیرد.
استاندار فارس بیان کرد: صادر کنندگان ما در حقیقت سفیران اقتصادی جمهوری اسلامی در خارج از کشور به شمار می آیند.
تبادار افزود: در سایه کوشش جدی اتاق بازرگانی و همکاری دستگاه های اجرایی، رونق اقتصادی شکل می گیرد و مسیر توسعه استان نیز هموارتر می شود.
او گفت: اعضای اتاق بازرگانی مشاوران امینی برای مدیریت ارشد استان خواهند بود و از دیدگاه مشورتی آنها برای توسعه استان استفاده خواهیم کرد.
استاندار فارس ادامه داد: با توجه به محدودیت های اعتباری و تنگناهای موجود برای رونق اقتصادی، رفاه عمومی و اشتغال پایدار، همکاری و هم افزایی با بخش خصوصی یک ضرورت جدی است که دستگاه های اجرایی باید مد نظر داشته باشند.
وی بیان کرد: باید از تمام ظرفیت های طبیعی، تاریخی و گردشگری استان برای توسعه و رونق اقتصادی بهره گرفت.
6122 /6118
خبرنگار: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۲۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اقتصادی جامعه و رونق معیشت مردم مرهون تلاش کارگران است

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، آیت الله محامی همچنین با شکرگذاری از بارش رحمت الهی خواستار بهره وری مناسب‌تر از این موهبت آسمانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایران به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع کشورهای منطقه اهتمام دارد
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • رشد اقتصادی جامعه و رونق معیشت مردم مرهون تلاش کارگران است
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند