Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - ایرنا - سه نماینده استان کرمان (مس کرمان، مس رفسنجان و گل گهر سیرجان) در هفته هشتم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال (جام آزادگان) مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش ایرنا، دیدار 2 تیم فوتبال مس کرمان و اکسین البرز عصر روز سه شنبه از هفته هشتم رقابت های لیگ دسته یک در ورزشگاه شهید باهنر کرمان دنبال شد و این مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم فوتبال مس کرمان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طلسم گل نخوردن اکسین البرز در این بازی جذاب، پر التهاب و تماشاگر پسند را یاسر فیضی شکست و این بازیکن مس کرمان در دقیقه 78 روی یک ضربه ارسالی تک گل مس را وارد دروازه حریف البرزی کرد.
تیم فوتبال مس کرمان که تاکنون در هشت هفته نخست رقابت های جام آزادگان از داوری ضربات زیادی خورده است بازیکنان، کادر فنی و تماشاگران این تیم در بیشتر دقایق بازی به داوری معترض بودند.
**پیروزی یک بر صفر رفسنجانی ها مقابل راه آهن
تیم فوتبال مس رفسنجان دیگر نماینده استان کرمان نیز عصر امروز در ورزشگاه شهدای مس این شهر با یک گل حریف قهرنشین خود (راه آهن تهران) را شکست داد.
تک گل دقیقه 58 حمید غلامی روی یک ضربه شوت از راه دور و پشت محوطه جریمه به ثمر رسید تا شادی کرمانی ها در این هفته تکمیل شود.
تیم فوتبال راه آهن تهران که در هشت هفته نخست لیگ دسته یک فوتبال تنها یک امتیاز کسب کرده مقابل شاگردان علی سامره نیز سه امتیاز این بازی را واگذار کرد و در بیشتر دقایق این دیدار تیم فوتبال مس رفسنجان تیم برتر بود.
**پیروزی 2 بر یک گل گهر در شیراز
تیم فوتبال گل گهر سیرجان نیز که مهمان فجر شهید سپاسی شیراز بود با 2 گل از میزبان خود پذیرایی کرد و این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود سیرجانی ها به پایان رسید.
تک گل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی را شاهین مجیدی در دقیقه 73 از روی نقطه پنالتی و برای گل گهر سیرجان که در اکثر دقایق دیدار از برتری نسبی برخوردار بود و 2 بار توپ را به تیر دروازه کوبید احمد حسن زاده گلزنی کرد.
بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال گل گهر سیرجان روی ضربه پنالتی منجر به گل فجرسپاسی معترض بودند.
هم اکنون پس از پایان این دیدارها تیم فوتبال مس کرمان با 15 امتیاز در جایگاه پنجم، مس رفسنجان با 10 امتیاز در رتبه دهم و گل گهر سیرجان با 13 امتیاز هفتم است.
در هفته نهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال (جام آزادگان) نیز روز دوشنبه 24 مهر تیم فوتبال گل گهر سیرجان در ورزشگاه اختصاصی این شهر مقابل ایرانجوان بوشهر بازی می کند و مس کرمان در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به استقبال نساجی مازندران می رود و همچنین مس رفسنجان مهمان اکسین البرز است.
خبرنگار: حامد سالاری**انتشار: بهنام احمدی*
7420/ 5054

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۳۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال آیندهوون در هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال هلند امروز یکشنبه به مصاف اسپارتا روتردام رفت و موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری برسد.

به این ترتیب آیندهوون در حالی که ۲ هفته تا پایان «اردیویسه هلند» باقی مانده است توانست با ۸۷ امتیاز قهرمانی خود را مسجل کند و بیست و پنجمین عنوان قهرمانی در بازی‌های لیگ را به دست آورد.

تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد با ۳۱ بازی و ۷۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد و توئنته با همین تعداد بازی و ۶۳ امتیاز سوم است.

کد خبر 6097436

دیگر خبرها

  • نفت آبادان 1-0 مس رفسنجان؛ امیدها برای بقا زنده شد
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| تقسیم امتیاز در سیرجان
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند
  • شمس‌آذر و فرصت خلق‌‌شگفتی در سیرجان!