Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@14:20:24 GMT

شهردار جدید جاسک انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۹۳۵۴۷

شهردار جدید جاسک انتخاب شد

جاسک- ایرنا - نایب رئیس شورای اسلامی شهر جاسک گفت: محمود آشفته با رأی اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی جاسک به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شد.

حسین روشنی سه شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: در نشست فوق العاده روز سه شنبه شورای شهر، شهردار جدید جاسک با رای مثبت تمامی پنج عضو شورا به عنوان شهردار جاسک برگزیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: شهردار جدید جاسک، متولد 1362 بندرعباس، دارای تحصیلات در حوزه عمران و برنامه ریزی شهری است که سابقه ناظر در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بندر عباس و شهرداری گوهران را دارد.
شهردار منتخب شورای پنجم جاسک نیز پس از رای شورا اظهار داشت: مبنای کار در شهرداری وحدت و اتحاد و همدلی خواهد بود و اجازه داده نمی شود مسایل حاشیه ای و سیاسی بر فعالیت شهرداری سایه بیندازد.
محمد آشفته با اشاره مشکل اصلی شهرداری ها در زمینه امور مالی تصریح کرد: با یک مدیریت صحیح می توان شهرداری را اداره و در جهت رشد و توسعه و عمران و آبادانی شهر برنامه ریزی و تلاش کرد.
موسی احمدیان شهردار قبلی جاسک که توسط شورای پنجم انتخاب و حکم وی توسط استاندار صادر شده بود،روز سه شنبه از این سمت استعفا کرد.
شهرستان جاسک با 58هزارو 884 نفر جمعیت در 300 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز هرمزگان واقع شده است.
7199/2094
خبرنگار: حسن آتش زبان** انتشار دهنده :هومن محمدکرمی

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۳۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های استان تهران ارزیابی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، هادی رحمتی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری نخستین جلسه از سلسله نشست‌های بررسی اقدامات شهرداری‌ها بر اساس گزارش‌های ارزیابی عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های شهرهای تابعه استان تهران خبر داد.

وی با بیان اینکه اولین جلسه با حضور شهردار، معاون و مدیران دوایر شهرداری دماوند برگزار شده است گفت: با توجه به اهمیت ارزیابی عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌ها در شهرستان‌های استان تهران، این جلسات با حضور شهردار و مدیران سایر شهرداری‌های استان نیز پیگیری خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران با تاکید بر ضرورت اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در شهرداری‌ها عنوان کرد: این ارزیابی‌ها با هدف ارتقا سطح کمی و کیفی و افزایش بهره‌وری شهرداری‌های استان انجام می‌شود.

کد خبر 6083892

دیگر خبرها

  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • هزینه کرد شهرداری مشهد بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند
  • عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های استان تهران ارزیابی می‌شود