Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@03:45:26 GMT

سوپ قارچ یک پیش غذای فوق‌العاده

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۹۳۸۱۹

سوپ قارچ یک پیش غذای فوق‌العاده

خرد کردن مواد این سوپ کاملا سلیقه‌ای هست. هویج وقتی در سوپ پخته بشه، اگر درشت خرد شده باشه کمی به شیرینی میزنه و ممکنه بعضی‌ها دوست نداشته باشن.

سرویس سبک زندگی فردا: سوپ به دسته بزرگی از غذا‌ها که حالت آبکی دارن گفته میشه که در مدل‌های بسیار متنوعی طبخ میشن. قارچ هم از دسته مواد مغذی هست که سرشار از پروتئین و انواع ویتامین هاست و علاوه بر این‌ها خیلی خوشمزه و لذیذه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سوپ به خاطر مواد رنگی که در اون به کار میره و زمینه روشنی که به خاطر شیر و خامه داره، خیلی شکیل و زیباست و یک پیش غذای خوب هم به حساب میاد. در ادامه این مطلب را به نقل از مشروح بخوانید.

مواد لازم برای تهیه سوپ قارچ


قارچ تازه نیم کیلو
هویج دو عدد متوسط
تره فرنگی خرد شده نصف لیوان
پیاز دو عدد متوسط
کره ۱۰۰ گرم
خامه ۲۰۰ گرم
شیر یک لیوان
آب ۳ لیوان
آرد دو قاشق غذا خوری
سبزیجات سوپ به میزان لازم


طرز تهیه سوپ قارچ


سوپ به دسته بزرگی از غذا‌ها که حالت آبکی دارن گفته میشه که در مدل‌های بسیار متنوعی طبخ میشن. قارچ هم از دسته مواد مغذی هست که سرشار از پروتئین و انواع ویتامین هاست و علاوه بر این‌ها خیلی خوشمزه و لذیذه. در این مطلب طرز تهیه یکی از انواع مختلف سوپ قارچ رو به درخواست یکی از مخاطبان عزیزمون قرار میدیم که هم خیلی خوشمزه اس و هم خیلی راحت درست میشه. سرشار از مواد مغذی هم هست. این سوپ به خاطر مواد رنگی که در اون به کار میره و زمینه روشنی که به خاطر شیر و خامه داره، خیلی شکیل و زیباست و یک پیش غذای خوب هم به حساب میاد.

نکته خرد کردن مواد اولیه


خرد کردن مواد این سوپ کاملا سلیقه‌ای هست. هویج وقتی در سوپ پخته بشه، اگر درشت خرد شده باشه کمی به شیرینی میزنه و ممکنه بعضی‌ها دوست نداشته باشن. همچنین افرادی هستن که از اینکه قارچ درشت باشه و زیر دندون بیاد، خوششون نمیاد. پس کاملا سلیقه‌ای میتونیم اون رو با توجه به علایق خودمون و خونوادمون خرد کنیم. اگر همه سبزیجات رو به شکل نگینی خرد کنید و قارچ رو ورقه بکشید، سوپ زیبا تری خواهید داشت.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۳۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتصاب غذای دانشجویان دانشگاه پرینستون در همبستگی با غزه

گروهی از دانشجویان دانشگاه آمریکایی پرینستون به نشانه همبستگی با فلسطینیان در نوار غزه دست به اعتصاب غذا زدند.

به گزارش ایسنا، اعضای «اردوگاه همبستگی فلسطین» در دانشگاه پرینستون روز شنبه و در بیانیه‌ای اعلام کردند: ما برای همبستگی با فلسطینی‌های غزه که از محاصره مداوم اسرائیل رنج می‌برند، اعتصاب غذا را آغاز کرده‌ایم.

به نقل از آناتولی، بیانیه این دانشجویان می‌افزاید: این اعتصاب پاسخی به امتناع دولت از پاسخگویی به خواسته‌های ما برای جدایی و عدم سرمایه‌گذاری از اسرائیل است.

اعضای «اردوگاه همبستگی فلسطین» در دانشگاه پرینستون عنوان کردند: داده‌های سازمان ملل نشان می‌دهد که غزه بیشترین تعداد افرادی را که با قحطی فاجعه‌بار مواجه هستند، در خود جای داده است.

از ۱۸ آوریل، دانشگاه‌های آمریکا صحنه جنبش دانشجویی برای حمایت از نوار غزه در مقابله با جنگ رژیم صهیونیستی بوده است. این جنبش سپس به دانشگاه های چندین کشور مانند فرانسه، انگلستان، آلمان، کانادا و هند گسترش یافت.

ارتش رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر با حمایت آمریکا حملات مرگباری را علیه غزه انجام داده است که در آن حدود ۳۵ هزار نفر به شهادت رسیده‌اند که بیشتر آن‌ها زن و کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار اورژانس ؛ این قارچ‌های خطرناک را مصرف نکنید
  • اعتصاب غذای دانشجویان دانشگاه پرینستون در همبستگی با غزه
  • (ویدئو) دختر فلسطینی درحال جمع کردن غذای ریخته روی زمین
  • طرز تهیه سوپ شیر؛ پرطرفدارترین پیش غذای مجلسی (فیلم)
  • خودداری از مصرف خودسرانه هرگونه قارچ خود رو در طبیعت
  • تصویری از میز غذای وزیر اقتصادمان در شهر ریاض عربستان
  • (ویدیو) غذای خیابانی در پاکستان؛ پخت و سرو ۵۰۰ کیلو آب نخود با مرغ و تخم مرغ
  • مراقب «کلاهک‌های مرگ» باشید
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • طرز تهیه یک غذای محلی خوشمزه با دم گاو (فیلم)