Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

جیمی کیمل – مجری مطرح تلویزیون و از منتقدان دونالد ترامپ- در اظهاراتی جدید این بار علاوه بر دونالد ترامپ، به هیلاری کلینتون – نامزد شکست خورده حزب دموکرات در انتخابات 2016- طعنه زد.

او در برنامه شامگاهی دوشنبه به موضوع عزل هاروی واینستین – تهیه کننده آمریکایی- به دلیل رسوایی اخلاقی اشاره کرد و گفت: مردم به این واقعیت توجه دارند که هاروی واینستین یکی از طرفداران کلینتون بود و او را در امور سیاسی حمایت مالی می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: من قصد حمایت از هیلاری کلینتون را ندارم. واقعیت این است که ستاد انتخاباتی او مبلغ هنگفتی از سوی این مرد (واینستین) که امروز به خاطر رسوایی اخلاقی و آزار جنسی اخراج شد، دریافت کرد. البته هاروی تنها مردی نیست که به رغم رسوایی اخلاقی به ستاد هیلاری کمک مالی کرده است. دونالد ترامپ نیز در سال 2008 به کمپین هیلاری کمک مالی کرد.

کیمل در حالی چنین اظهار نظری کرده است که دونالد ترامپ جونیور – پسر رئیس جمهور آمریکا- این مجری را به حمایت از واینستین متهم کرده بود و به نظر می رسد اظهارات کیمل به گونه ای رسوایی های ترامپ را نیز برجسته می کند.

نیویورک تایمز هفته گذشته در گزارشی اعلام کرد واینستین – تهیه کننده معروف سینما- متهم به آزار جنسی چند زن است. در همان حال، ترامپ جونیور و تنی چند از جمهوری خواهان از دموکرات ها خواستند کمک های مالی او را پس دهند. تعدادی از دموکرات ها کمک های مالی واینستین را استرداد کردند.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاریکاتور/ رسوایی آزادی بیان در آمریکا

تظاهرات‌ها علیه جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه در ده‌ها دانشگاه آمریکایی در جریان است و در حال سرایت به کشورهای دیگر است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076626 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کاریکاتور/ رسوایی آزادی بیان در آمریکا
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • آمریکا و اسرائیل دو روی یک سکه
  • حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • ناامیدی رژیم صهیونیستی از شکست طرح بین‌المللی‌اش برای توقف فعالیت آنروا
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت