Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هرمزگان گفت: در هرمزگان شرکت‌های بسیار خوب و فعالی داشته‌ایم که خدمات فنی و مهندسی را به کشورهای آسیای میانه و کشور عمان صادر کرده‌اند و از ظرفیت آنان در این کشورها استفاده شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، صالح دریانورد امروز پس از نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان در جمع خبرنگاران به بسته حمایتی اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و اظهار داشت: این بسته از جنبه‌های مختلف فعالیت‌هایی که در راستای اقتصاد مقاومتی صورت می‌گیرد را تحت حمایت قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی صادرات خدمات فنی و مهندسی را یکی از موارد مطرح شده در این بسته حمایتی عنوان کرد و افزود: این بخشنامه در سطح وسیع و ملی دیده شده و تشکل‌ها و شرکت‌های مهندسی می‌توانند از خدمات ارائه شده در این قالب بهره ببرند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هرمزگان ادامه داد: در هرمزگان شرکت‌های بسیار خوب و فعالی داشته‌ایم که خدمات فنی و مهندسی را به کشورهای آسیای میانه و کشور عمان صادر کرده‌اند و از ظرفیت آنان در این کشورها استفاده شده است.

دریانورد بیان داشت: در هرمزگان علاوه بر وجود ظرفیت‌های کم نظیر از جمله در بخش اقتصاد دریامحور که می‌تواند تاثیرات عمیقی در اجرای اقتصاد مقاومتی داشته باشد، باید به ظرفیت نیروهای نخبه فنی و مهندسی نیز توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی سیاست کلان کشور برای عبور از چالش‌های اقتصادی است و باید همه در در جهت تحقق آن کمک کنیم و گام برداریم.

انتهای پیام/

R7720/P1377/S6,58/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۴۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش‌های بین‌المللی به حادثه اصفهان | از هراس کشورهای اروپایی تا محکومیت توسط عمان

به گزارش همشهری آنلاین،‌ بامداد امروز جمعه برخی منابع از مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور در برخی از شهرها از جمله اصفهان خبر دادند.

این در حالی است که ایران در روزهای اخیر بارها درباره ماجراجویی دوباره رژیم صهیونیستی هشدار داده است.

در همین حال خبرهای مربوط به نفوذ این ریزپرنده‌ها در آسمان کشور با واکنش‌های مختلف بین‌المللی مواجه شد.

خبرگزاری رسمی عمان این اقدام رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

معاون وزیر خارجه فرانسه از همه طرف‌های در منطقه خواست تا تنش‌زدایی کنند.

یکی از مقام‌های دولت انگلیس گفت: امیدواریم هر اتفاقی که در ایران افتاده است، ماهیتی داشته باشد که تنش‌زدایی هنوز ممکن باشد.

وزارت خارجه ایتالیا خواستار کاهش تنش در منطقه شده است.

وزیرخارجه کانادا اعلام کرد که امروز در نشست وزرای خارجه گروه ۷ درباره این حادثه گفت‌وگو می‌کنیم.

شرکت امنیتی انگلیسی امبری گفته است به کشتی‌های تجاری در خلیج فارس و اقیانوس هند غربی توصیه شده هوشیار باشند.

وزارت خارجه چین نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما با هرگونه برخوردی که ممکن است باعث افزایش تنش در خاورمیانه شود، مخالف هستیم و به نقش سازنده خود برای تقویت آرامش در خاورمیانه ادامه می‌دهیم.

وزارت خارجه هلند نیز اعلام کرد: ما از نزدیک وضعیت ایران را پیگیری می‌کنیم. تحولات اخیر خاورمیانه نگرانی زیادی ایجاد می‌کند.

کد خبر 845497 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه اتحادیه اروپا عمان استان اصفهان

دیگر خبرها

  • واکنش‌های بین‌المللی به حادثه اصفهان | از هراس کشورهای اروپایی تا محکومیت توسط عمان
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی در دریای عمان
  • برادران عالمیان دو پینگ پنگ باز اعزامی به انتخابی المپیک
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران است
  • برادران عالمیان در راه انتخابی المپیک
  • برادران عالمیان در مسیر سهمیه المپیک پاریس
  • نیما عالمیان مجوز حضور در انتخابی المپیک را گرفت
  • دو پینگ‌پنگ باز اعزامی به رقابت‌های انتخابی المپیک مشخص شدند
  • ۳۱ هزار شغل به همت ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان یزد احیا شد