Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این مسابقه که عصر سه شنبه در ورزشگاه یادگار امام راحل قم برگزار شد، جهانگیر عسکری برای تیم صبای قم و فرشید پاداش برای تیم شهرداری ماهشهر گلزنی کردند.
گل سعید حلافی بازیکن تیم فوتبال صبای قم نیز توسط داور مسابقه مردود اعلام شد.
تیم فوتبال صبای قم از مجموع هشت بازی در لیگ دسته یک تاکنون نتوانسته بردی را کسب کند و اکنون با سه باخت و پنج تساوی و با 5 امتیاز در رتبه شانزدهم جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این تیم هفته آینده باید در تهران به مصاف تیم راه اهن تهران می رود.
در بازی امروز نیز حاشیه هایی به دلیل بدهی صبای قم از فصل قبل، برای بازیکنان ایجاد شده بود. تیم فوتبال صبا که فصل گذشته به دلیل کسب نتایج ضعیف به لیگ دسته یک سقوط کرد، در این لیگ وضعیت مناسبی ندارد.
تمرینات تیم فوتبال صبای قم از اول مردادماه امسال آغاز شده و در مدت یک ماه چهار مربی سکان هدایت این تیم را برعهده گرفته اند و به گفته بسیاری از کارشناسان ورزشی، اگر وضعیت تیم صبا به این شکل پیش برود احتمال سقوط آن به لیگ دسته دوم نیز وجود دارد.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار لوس ویرا سرمربی پرسپولیس در مصاحبه تلویزیونی خود در پاسخ به اینکه در فوتبال ایران چه نکاتی باید رعایت شود تا کیفیت مسابقات بالاتر برود، گفت: «در فوتبال ایران نکاتی برای بهتر شدن وجود دارد و مهم‌ترین آن مربوط به وقت تلف کردن زیاد است. در بازی‌ها می‌بینیم که اعتراض به داور، به حاشیه‌های بیرون زمین، لیزر انداختن از سوی تماشاگران، پرتاب اشیایی مختلف به زمین و اینکه بازیکنان خودشان را روی زمین می‌اندازند و خودشان را مصدوم نشان می‌دهند، اتفاق می‌افتد و این اصلا برای فوتبال خوب نیست.»

غیر از اوسمار بسیاری از مربیان خارجی که وارد فوتبال ایران شده‌اند بارها به نکاتی در مورد وقت تلف کردن در فوتبال ایران اشاره کرده‌اند اما این معضل همچنان حتی در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایران، لیگ برتر هم دیده می‌شود و باعث شده کیفی‌ و سرعت مسابقات پایین بیاید.

عجیب اینکه در آنالیز بازی‌های لیگ برتر بارها اعلام شده که زمان مفید هر مسابقه بعضا اعداد عجیب و تاسف‌آوری است که نشان می‌دهد بیشتر از اینکه توپ در جریان مسابقه باشد بنا به دلایل مختلف از جمله مصدومیت، درگیری‌های داخل و بیرون زمین، اعتراض به داوری و ... بازی از جریان می‌افتد و در نهایت زمان مفید بازی تفاوت چشم‌گیری با استانداردهای جهانی در فوتبال سطح اول دنیا دارد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک