Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در آئین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس با بیان اینکه پایان عمر گروه تروریستی داعش نزدیک است، گفت: همه‌پرسی در اقلیم کردستان توطئه جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه تقدیم سه هزار و ۵۰۰ شهید از اقشار فرهنگی و دانش‌آموز به انقلاب اسلامی یکی از افتخارات آموزش و پرورش استان فارس است، افزود: خدمت به مردم مسئله مهم در قبول فرصت مسئولیت‌هاست و رسالت اصلی معلمان و فرهنگیان تربیت نیروی انسانی جوان، مومن و متعهد برای قبول مسئولیت‌ها در نظام اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار گزنی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت با توطئه‌های جدید و تهدیدات نرم فرهنگی، اقتصادی و سیاسی مختلف روبه‌رو است، افزود: نهادینه شدن فرهنگ انقلابی و عاشورایی در آموزش و پرورش و دانشگاه بستر و زمینه‌ساز تربیت یک نسل جوان انقلابی برای مقابله با تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی با تشریح سیر تبدیل تهدیدات متوجه انقلاب اسلامی از تهدیدات سخت به نرم، بیان کرد: سه مقطع مهم دانش‌آموزی، دانشجویی و اشتغال مقاطع مهم زندگی هستند که اکثر تهدیدات نرم نیز متوجه این مقاطع هستند، اگر آموزش و پرورش در پیش‌بینی تهدیدات نرم فرهنگی موفق عمل کند بدون شک در پیشگیری، رصد، اشراف و اقدام نسبت به توطئه‌ها نیز موفق خواهد بود.

جانشین فرماندهی سپاه فجر با بیان اینکه پایان عمر گروه تروریستی داعش نزدیک است، ادامه داد: استکبار جهانی اهدافی را در ایجاد و توسعه گروه‌های تروریستی نظیر داعش دنبال می‌کرد که به آن‌ها دست نیافته و همه پرسی در اقلیم کردستان نیز توطئه جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

سردار گزنی با بیان اینکه هدف آمریکا از حضور در منطقه تشکیل نظام‌های همسو با استکبار جهانی است، اظهار داشت: یک اتاق فکر با افکار بسیار خطرناک برای منطقه در پشت صحنه همه‌پرسی اقلیم کردستان قرار دارد.

وی با بیان اینکه آمریکا و استکبار جهانی در موضوع نظام‌سازی در افغانستان، عراق، سوریه و یمن شکست خورده‌اند، گفت: همه اقدامات آمریکا و استکبار جهانی در راستای ضربه زدن به محور مقاومت و انقلاب اسلامی طراحی شده‌اند.

جانشین فرماندهی سپاه فجر با بیان اینکه با وجود تلاش‌های فراوان آموزش و پرورش، اما محتوای نظام آموزشی نسبت به مسائل روز کامل نیست، گفت: اطلاعات و آگاهی دانش‌آموزان و نسل جوان کشور باید نسبت به جغرافیای سیاسی و اتفاقات جدید در منطقه به روزرسانی شود و این رسالت مهم معلمان و فرهنگیان کشور است.

سردار گزنی با بیان اینکه شهدای جوان مدافع حرم الگوی جامعه جوان کشور و نتیجه تربیت اسلامی و انقلابی هستند، گفت: آگاهی و بصیرت این شهدا زبانزد است و امنیت امروز کشور ایران مرهون فداکاری ایشان است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با تاکید بر اینکه تاسی معلمان به فرهنگ انقلاب اسلامی پیش نیاز تربیت نسل مومن و متعهد است، تصریح کرد: تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز، تربیت نیروی انسانی و زمینه‌سازی برای تربیت یک نسل انقلابی از دانش‌آموزان در آموزش و پرورش رسالت مهم بسیج فرهنگیان است.
انتهای پیام/ر

آئین معارفه روسای سابق و جدید سازمان بسیج فرهنگیان فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۴۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه جهیزیه، هدیه خیران یزدی به زوج‌های جوان

سردار حسین زارع‌کمالی  فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ضمن تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سیلی خوردن رژیم صهیونیستی اظهار کرد: به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از اقدامات ما در این روز خدمت‌رسانی به مردم استان یزد است.

وی افزود: در این روز ۱۴۴ سری جهیزیه ایرانی_اسلامی تحویل نوعروسان کمتر برخوردار یزدی شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: این جهیزیه ایرانی شامل کالا‌های اساسی و مورد نیاز زوج‌های جوان است که شامل ۶ قلم کالای اساسی به ارزش ۴۰ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک ارگان امنیتی و نظامی است که در راستای حفاظت از خاک و ناموس وطن تلاش می‌کند، تصریح کرد: علاوه بر فعالیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه نظامی و امنیتی، این ارگان در حوزه‌های دیگر همچون سازندگی، معیشتی، محرومیت‌زدایی و... حضور پررنگی دارد که در راستای عمل به مسئولیت‌های خود امروز شاهد اهدای جهیزیه به نوعروسان استان یزد هستیم.

گفتنی است؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاخه‌ای از نیرو‌های مسلح کشور است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به‌دستور معمار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره)، در ۲ اردیبهشت ۱۳۵۸ تشکیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • دکتر طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • تهیه جهیزیه، هدیه خیران یزدی به زوج‌های جوان
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است