Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سري جديد برنامه گستره شريعت بعد از دو دهه با حضور دکتر مهدي گلشني، دکتر عبدالحسين خسروپناه و دکتر صادق زيباکلام از آنتن شبکه چهار سيما پخش مي شود.
به گزارش سرويس ديني جام نيوز، بعد از گذشت دو دهه، برنامه گستره شريعت به تلويزيون بازگشت. دکتر پرويز فارسيجاني، تهيه کننده «گستره شريعت» در گفت وگويي در مورد موضوع برنامه اول و کارشناسان حاضر گفت: در نخستين برنامه حجت الاسلام دکتر عبدالحسين خسروپناه، دکتر صادق زيباکلام، دکتر مهدي گلشني حضور دارند و در مورد موضوع علوم انساني و ايران به تبادل نظر مي پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر پايه اين گزارش، در سري جديد برنامه گستره شريعت اساتيد و انديشمندان حوزه هاي مختلف علوم انساني و عرصه هايي چون اخلاق، روشنفکري ديني، عرفان، عقلانيت، تکنولوژي، فرهنگ به ارايه مباحث و نظرات خود مي پردازند و دکتر قاسم پورحسن، استاديار دانشگاه علامه طباطبايي(ره) با نگاهي کارشناسانه، بي پرده و متفاوت در اين برنامه حضور داشته و اجرا و گردانندگي بحث را بر عهده مي گيرد.
اولين قسمت اين برنامه پنجشنبه 20 مهر ماه 1396 ساعت 19 از آنتن شبکه چهار سيما پخش مي شود و در ادامه در 52 قسمت 60 دقيقه اي ميهمان خانه ها مي شود.
گفتني است، برنامه گستره شريعت از سوي گروه فرهنگ و انديشه ديني شبکه چهار سيما،‌ مهمان اهالي فکر و انديشه مي شود.
شبستان

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۴۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون

آفتاب‌‌نیوز :

سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی