Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-16@06:09:23 GMT

پیروزی تأسیسات دریایی مقابل فرش‌آرا

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۹۵۲۳۴

پیروزی تأسیسات دریایی مقابل فرش‌آرا

به گزارش ایسکانیوز، هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال از ساعت 19 امشب (سه‌شنبه شب) با دیدار تیم‌های تأسیسات دریایی و فرش‌آرای مشهد به پایان رسید که این مسابقه با پیروزی 7 بر 3 شاگردان شمسایی در تیم تأسیسات همراه بود.

در این بازی وحید شمسایی، مهدی جاوید (سه گل)، بهروز جعفری، مسلم اولادقباد و علیرضا وفایی برای تأسیسات و مصطفی طیبی، علی فاخر و سروش احمدنیا برای فرش‌آرا گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج کامل هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

گیتی‌پسند 4 - حفاری اهواز 4
شهروند ساری 2 - مس سونگون 2
آذرخش بندرعباس 2 - پارسیان شهر قدس صفر
ارژن شیراز 4 - مقاومت قرچک 3
مقاومت البرز 3 - هیئت فوتبال قم 2
شهرداری ساوه 4 - آتلیه طهران قم 3

در پایان هفته سیزدهم، مس سونگون با 32 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد. تأسیسات دریایی با شکست فرش‌آرا با 30 امتیاز در رده دوم جدول جای گرفته و گیتی‌پسند با 28 امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار ایستاده است. شهرداری ساوه با 11، پارسیان شهر قدس با هشت و هیئت فوتبال قم با دو امتیاز، به ترتیب در رده‌های دوازدهم تا چهاردهم جدول قرار دارند.

تنها دیدار باقیمانده نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتسال، بازی معوقه هفته پنجم است که در روز 27 مهر و بین تیم‌های تأسیسات دریایی و گیتی پسند برگزار می‌شود. تأسیسات دریایی در صورت پیروزی در این دیدار می‌تواند با 33 امتیاز، به صدر جدول صعود کند و قهرمان نیم‌فصل اول لیگ برتر لقب بگیرد.

602

فدراسیون ورزش ایران

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۵۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو رقیب پرسپولیس جان می‌دهند، امتیاز نه!

به گزارش "ورزش سه" پرسپولیس که در فاصله هفت هفته مانده تا پایان فصل همچنان در فاصله یک امتیازی استقلال صدرنشین منتظر لغزش حریف سنتی است در سه بازی آینده تیم خود دو بازی مقابل تیم‌های ته جدول برگزار خواهد کرد.

پرسپولیس پنجشنبه این هفته مقابل صنعت نفت آبادان قرار خواهد گرفت که به نظر می‌رسد مصاف مقابل این تیم که به دنبال فرار از سقوط است آن هم در خانه حریف برای اوسمار و تیمش شرایط سختی را فراهم خواهد کرد.

غیر از این پرسپولیس بعد از بازی جام حذفی در اراک مقابل ایرالکو و سپس مصاف با سپاهان در تهران باید برای مصاف با نساجی قعر جدولی به قائمشهر برود که این بازی هم با توجه به شرایط نساجی در جدول برای سرخ‌ها می‌تواند چالشی دشوار در راه رسیدن به قهرمانی و کورسی که با استقلال بسته‌اند، باشد.

در عین حال استقلال هم باید در هفته بیست و هشتم لیگ برتر باید مقابل نساجی در قائمشهر بازی کند که همین شرایط برای آبی‌ها هم با فاصله بیشتر و تعداد کمتر برقرار خواهد بود.

از بین تیم‌های پایین جدول استقلال خوزستان هم در هفته بیست و هشتم مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد که این بازی در تهران برگزار می‌شود.

فولاد دیگر تیم خوزستانی رده‌های پایین جدول هم در هفته بیست و هفتم میزبان استقلال خواهد بود که برخلاف تصور و آنچه روی کاغذ به نظر می‌رسد سرخابی‌ها در مصاف با این تیم‌های فانوس به دست شاید کار دشوارتری نسبت به دیدار مقابل تیم‌های بالای جدول داشته باشند.

دیگر خبرها

  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی
  • دو رقیب پرسپولیس جان می‌دهند، امتیاز نه!
  • لیورپول و فرمول تکراری: باخت در هفته‌های پایانی!
  • پیروزی شیرین دریا در خانه
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه‌مدت جهانبخش
  • پیروزی تیم هندبال شاملی کازرون مقابل زغال پروده طبس
  • پیروزی تیم هندبال گیتی پسند در شهرآورد اصفهان
  • پیروزی گیتی پسند در شهرآورد اصفهان
  • تداوم صدرنشینی مس در لیگ برتر هندبال