Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس تا پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان فرصت تمرین با این تیم را پیدا نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس به احتمال خیلی زیاد فرصت حضور در تمرینات این تیم را قبل از بازی با استقلال خوزستان پیدا نخواهند کرد.

آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به اهواز ساعت 10 صبح فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد شد، در حالی که کاروان تیم ملی هم نیمه‌های شب فردا به تهران خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است فردا صبح او را در جریان زمان دقیق بازگشت تیم ملی از روسیه قرار دهند تا در مورد ملی‌پوشان تیمش تصمیم بگیرد.

چه بسا شاید برانکو تصمیم بگیرد هیچ‌کدام از ملی‌پوشان تیم خود را به اهواز نبرد، چرا که این نفرات در بازی امشب تیم ملی با روسیه در ترکیب اصلی قرار داشتند و طبیعی است که خسته باشند.

دیدار استقلال خوزستان - پرسپولیس در چارچوب هفته نهم لیگ برتر از ساعت 17 روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد و شاید برانکو مجبور شود ملی‌پوشان تیمش را در این بازی نیمکت‌نشین کند.

انتهای پیام/

R1331/P1015145/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۵۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از فعالیت سامانه بارشی نسبتا فعال در استان از روز چهارشنبه خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی، امروز احتمال رگبار و رعد و برق در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خوزستان وجود دارد و در دیگر مناطق استان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست.

وی افزود: از فردا تا روز سه‌شنبه هم احتمال بارش‌های پراکنده و وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه ای در برخی ازنقاط استان خوزستان وجود خواهد داشت. از روز چهارشنبه سامانه بارشی نسبتا فعالی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد و سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خواهد شد.

وی گفت: تا فردا تغییر محسوس دمایی نخواهیم داشت و از روز دوشنبه روند کاهش دما در استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته اهواز با ۳۹.۲ و ایذه با ۱۲.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۳۹.۲ و ۲۲.۳ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است