Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام آگاه در سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن در واکنش به اظهارات 'ریچارد رتکلیف' در مصاحبه با رسانه‌ها، پیرامون امکان افزایش زندانی همسرش به 16 سال، این مطلب را تکذیب کرد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وی گفت: متأسفانه این برای اولین بار نیست که آقای رتکلیف با استناد به مطالب نادرست سعی در تهییج افکار عمومی و دست زدن به جنجال تبلیغاتی و رسانه‌ای می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام توضیح داد که واقعیت آن است که خانم زاغری در جلسه‌ای که در دادگاه برگزارشده است با توجه به اطلاعات جدیدی که مسئول پرونده به دست آورده، در خصوص برخی اقدامات غیرقانونی خود تفهیم اتهام شده است. این موارد در حال حاضر در حد اتهام است و بایستی بر اساس رویه دادگاه موردبررسی قضائی قرارگرفته و به اثبات برسند.
وی گفت: بدیهی است که خانم زاغری در دفاع از خود در برابر این اتهامات کاملاً مانند گذشته از حقوق قانونی مانند دسترسی به وکیل برخوردار است و تمامی رویه‌های معمول قانونی ازجمله بررسی کافی برای صدور حکم و در صورت صدور حکم، امکان اعمال تجدیدنظر وجود خواهد داشت.
این مقام آگاه اظهار داشت: لازم به تأکید است که ادعاهای مطرح‌شده درباره طولانی بودن دوره مجازات، صرفاً حدس و گمان آقای رتکلیف بوده و منطبق با اتهاماتی که متوجه خانم زاغری است نمی‌باشد.
وی مجدداً تأکید کرد که شرایط خانم زاغری در تهران در زندان هیچ تغییری نیافته و ایشان کماکان می‌توانند در هفته دو روز با خانواده خود ازجمله فرزندش ملاقات داشته باشد و به‌تمامی تسهیلات لازم ازجمله امکانات درمانی دسترسی دارد.
رسانه‌های انگلیسی امروز (سه شنبه) با انتشار گزارش هایی غیر واقع ادعا کردند که اتهامات جدیدی علیه نازنین زاغری از سوی مقامات ایران وارد شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در آمریکا، امروز شنبه در اظهاراتی ادعاهای وزارت امور خارجه آمریکا درباره دست‌داشتن سرویس‌های اطلاعاتی روسیه در حمله‌های سایبری علیه اروپا را دروغی تحریک‌آمیز دانست.

آنتونوف اعلام کرد: ما این‌دست اظهارات را مثالی دیگر برای دیپلماسی بلندگوها و دلیلی برای تمایل توصیف‌ناپذیر واشنگتن برای گرفتن انگشت اتهام ارتکاب اشتباه‌های مرگبار به سوی روسیه می‌دانیم.

سفیر روسیه در آمریکا گفت: ما بارها و بارها به آمریکایی‌ها گفته‌ایم که اگر شکی دارند باید آن را از طریق کانال‌های رسمی، به همراه ارایه حقایق مشخص و دلایل ملموس منتقل کنند.

آنتونوف تصریح کرد: مقام‌های آمریکایی، به آسانی، هیچ دلیلی برای اثبات نکات اعلامی (ادعاهای) خود ندارند. روشن است که این داستان‌های دروغین و تحریک‌آمیز، همچون سال‌های گذشته، با نزدیک‌شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افزایش خواهند یافت.

سفیر روسیه در واشنگتن تاکید کرد: تبلیغات دروغین و نپذیرفتن آشکار برگزاری گفت‌وگوهای حرفه‌ای امنیت اطلاعات بین‌المللی را کاهش می‌دهد.

کد خبر 6096128

دیگر خبرها

  • فیدان: تنش بین اسرائیل و ایران با حمله به سفارت آغاز شد
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • تمسک به وجود نازنین امام صادق(ع) برای امت اسلامی یک ضرورت است
  • سِمت دقیق همسر رئیسی مشخص شد
  • سمت دقیق همسر رئیسی مشخص شد
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است