Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاجی دلیگانی گفت: طرح برندینگ که اخیراً طی دستورالعملی که از سوی بیژن زنگنه وزیر نفت صادر شده، در حال اجراست که خارج از اختیارات قانونی وی است...

گروه سیاسی: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه طرح برندینگ که وزیر نفت تصمیم دارد آن را اجرا کند، فراتر از اختیارات قانونی زنگنه است، گفت: وزیر نفت باید با حضور در صحن مجلس در این زمینه پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر، بورخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به طرح برندینگ گفت: این طرح اخیراً طی دستورالعملی که از سوی بیژن زنگنه وزیر نفت صادر شده، در حال اجراست که خارج از اختیارات قانونی وی است.

وی افزود: بر اساس این طرح، شرکت‌های واسطه‌ای برای سوخت‌رسانی از شرکت فرآورده‌های نفتی و پالایشگاه‌ها و جایگاه‌های سوخت تشکیل می‌شود که نابسامانی در نقاط مختلف کشور به وجود می‌آورد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: ایجاد شرکت‌های واسطه‌ای برای سوخت‌رسانی از شرکت فرآورده‌های نفتی و پالایشگاه‌ها و جایگاه‌های سوخت یک کار غیر مفید است و باعث ضرر و زیان می‌شود.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه در همین زمینه از وزیر نفت سؤال کرده، افزود: این‌جانب از وزیر پرسیدم که چرا برخلاف اختیارات قانونی بنا دارد طرحی به نام برندینگ را اجرا کند؟

وی افزود: سؤال امروز سه‌شنبه در کمیسیون انرژی مجلس مطرح شد که توضیحات زنگنه قانع‌کننده نبود و سؤال برای بررسی بیشتر به صحن مجلس ارجاع شد.

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تأکید کرد: این سؤال در نوبت طرح در صحن مجلس قرار دارد که وزیر باید در روزهای آینده با حضور در صحن مجلس پاسخگوی آن باشد.

حاجی دلیگانی افزود: وزیر باید جواب قانع‌کننده‌ای ارائه کند در غیر این صورت این‌جانب در صحن مجلس هم اعلام می‌کنم که از توضیحات وزیر قانع نشدن و آن‌وقت از نمایندگان در این زمینه رأی‌گیری خواهد شد.

اگر نمایندگان در صحن مجلس اعلام کنند که از توضیحات وزیر قانع نشدند، کارت زرد به وزیر داده می‌شود.

کارت زرد به معنای نارضایتی مجلس از عملکرد یک وزیر است و چنانچه یک وزیر سه کارت زرد دریافت کند، در معرض استیضاح نمایندگان قرار می‌گیرد.

بولتن نیوز متن کامل سؤال حاجی دلیگانی و جواب وزیر را فردا منتشر خواهد کرد.

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۵۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی به پرسش‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات

به گزارش جام جم آنلاین البرز،کامران ایمانی فولادی اعلام کرد: سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات سامانه‌ای است که توسط دولت برای سهولت شهروندان به اطلاعات درخواستی طراحی و تنظیم شده است.

 وی بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ از طریق این سامانه به ۱۳ درخواست شهروندان پاسخ داده شده که این درخواست‌ها در باره موضوع‌های مختلف از جمله بن کارت رفاهی، تعداد موتورخانه‌هایی که بهینه‌سازی‌شده، لیست اقدامات انجام شده در زمینه آیین‌نامه مدیریت سبز، وام مددکاری و آمار آموزش‌های ایمنی در مدارس از جمله درخواست‌های مطرح شده در این سامانه بوده است.

 ایمانی فولادی خاطرنشان کرد: ۱۰ درخواست نیز در سال ۱۴۰۱ از شرکت گاز استان البرز در این سامانه ثبت شده که با درخواست‌های سال ۱۴۰۲ به تعداد ۲۳ درخواست شهروندان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات پاسخ داده شده است.

 وی مطرح کرد: سامانه پیامکی، درگاه سامد، بازرسی ملی گاز، بازرسی استانداری، اداره کل بازرسی استان، تلفن مرکز پاسخگویی به مردم و سامانه ستیران از دیگر راه‌های ارتباطی مردم با شرکت گاز استان البرز است.

دیگر خبرها

  • پاسخگویی به پرسش‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • آمریکا: خسارت حمله به رفح فراتر از حد انتظار است/ سازمان جهانی بهداشت: حمام خون به راه می‌افتد
  • بلینکن: حمله به رفح خسارتی فراتر از انتظار به همراه دارد
  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • هلال احمر زنجان به حالت آماده‌باش درآمد
  • هلال احمر زنجان به حالت آماده باش درآمد
  • «دیکتاتوری با اخلاق سگی» به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • مرحله دوم واگذاری اختیارات از ستاد به صف در دانشگاه تهران آغاز شد
  • موزه‌های آنلاین حوزه برندینگ طراحی شد