Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تن از عناصر تروریست تکفیری در جمهوری آذربایجان در تشریح نحوه پیوستن خود به گروهک های تکفیری در سوریه گفتند با کمک و سازمان دهی وهابی های فعال در منطقه «قاراچوخور» در حومه باکو به ترکیه و سوریه اعزام شده بودند.

در ادامه محاکمه «آفیق قهرمان اف» و « رشادت قاسم اف» در دادگاه جرایم سنگین باکو، مشخص شد این دو به کمک وهابی های فعال در منطقه «قاراچوخور» در حومه باکو ، به عضویت «جبهه النصره» و سازمان « مهاجرون» در سوریه درآمده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان «مهاجرون» تحت فرماندهی «تارخان باتیراشویلی» تروریست گرجستانی که در سوریه با لقب عمر شیشانی یا عمر چچنی شناخته می شد، از قفقازی ها عضوگیری کرده است.

افرادی که با عنوان مجاهد به سوریه رفته اند، از نزدیک یکدیگر را می شناسند. برخی از آنها به «جماعت آذری» وابسته به سازمان «جبهه النصره» و شماری نیز به «مهاجرون» پیوسته اند.

«آفیق قهرمان اف» از کسانی است که به همراه آشنایانش به گروهک «مهاجرون» تحت فرماندهی عمر شیشانی پیوسته بود، اما او پس از مشاهده تحولات در آرتیما ، دچار ترس شد و تصمیم به بازگشت به جمهوری آذربایجان گرفت.

آفیق قهرمان اف با کمک مادی اعضای سازمان مهاجرون، «رشادت قاسم اف» و فردی به نام «سلیمان» که هویتش هنوز برای سازمان قضایی (جمهوری آذربایجان) روشن نیست، به گروهک مهاجرون پیوست.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۷۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تربیت نیرو‌های متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود

سردار محمدحسین حمیدی معاون تربیت و آموزش فراجا در آئین تجلیل از استادان، مدرسان و گروه‌های علمی برتر فرماندهی انتظامی جمهور اسلامی ایران، اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری معلمان معمار آینده کشور هستند و تربیت نیرو‌های متخصص بزرگترین خدمت به کشور است.

او افزود: در فراجا کلیه کارکنان در راستای ارتقاء سطح علمی و همچنین توانمندسازی آنها مورد آموزش قرار می گیرند.

معاون تربیت و آموزش فراجا بیان کرد: هدف اصلی مدرسین و گروه‌های علمی عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب است که عنوان کردند «پرورش پلیس‌های تخصصی در بخش‌های مختلف امنیت» باید انجام شود.

سردار حمیدی بیان کرد: اقدامات تحولی و بازنگری با رویکرد مهارت محوری و عملیاتی در دستور کار قرار گرفته است و اکنون در حوزه دانشگاه بازنگری‌ها آغاز شده است. امید است با اقدام تحولی بتوانیم به اهداف ترسیم شده برسیم.

او گفت: پرهیز از برگزاری دوره‌های عمومی و شغل محور کردن آموزش‌ها یکی دیگر از کار‌هایی بود که در این حوزه انجام شده است. با انجام فعالیت‌های صورت گرفته فضا‌های آموزشی ۴ برابر شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • تربیت نیرو‌های متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای بیان مواضع ایران به نخبگان
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»
  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه